- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

امام جمعه فومن؛بسیج محافظ انقلاب اسلامی و در همه صحنه ها حضور دارد /هر رویشی انقلاب دارد از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد.

امام جمعه فومن؛بسیج محافظ انقلاب اسلامی و در همه صحنه ها حضور دارد /هر رویشی انقلاب دارد از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد.


به گزارش صبح فومن؛ امام جمعه فومن در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به تاکید بزرگان دین بر قرائت آیات کلام الله مجید گفت: امام صادق(ع) فرمود: کسی که شبی صد آیه از قرآن بخواند جزو ذاکرین و قراء شناخته می گردد. در همین راستا امام راحل ما نیز با تمام مشغله های مختلف در شبانه روز ساعتی را برای قرائت قرآن در نظر می گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمین صفوی با اشاره به آثار صلوات اظهار کرد: حضرت امام حسن عسگری(ع) می فرمود زیاد در شبانه روز صلوات بفرستید و چنین امامی را که مایه برکت در جامعه است در ۲۸ سالگی به دست معتمد عباسی در ۸ ربیع به شهادت رسید و قسمت اعظم عمرش را تحت نظر بوده است و بدانید جباران بنی عباس نمی گذاشتند مردم با امامان معصوم در ارتباط باشند.
استاد حوزه علمیه آیت الله بهجت فومن با اشاره به جایگاه امامت در جامعه اسلامی تصریح کرد: امامت چراغ راه برای جامعه اسلامی است و هر بلائی که بر سر جامعه اسلامی آمد ناشی از این بود که غاصبان خلافت را از امامان معصوم ما به یغما بردند.
امام جمعه فومن با اشاره به فرارسیدن هفته مبارک بسیج بیان داشت: در حوادثی که در طی این چهار دهه در انقلاب اسلامی به وجود آمده است این بسیج بوده که انقلاب را حفظ کرده است بنابراین بسیج محافظ انقلاب اسلامی است و در همه صحنه ها بسیج دلاور حاضر است و هر رویشی انقلاب دارد از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین صفوی در رابطه با ارسال نامه سردار سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و پاسخ نامه وی توسط رهبر عظیم الشان انقلاب تاکید کرد: هفته گذشته شاهد ارسال نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب بودیم که شامل نکات ویژه ای بود که به رهبر معظم انقلاب، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله تبریک گفتند. نکته دیگر اینکه در احادیث متعدد از معصومین علیهم السلام آمده است که در آخر الزمان گروهی از ایرانیان مقدمه ظهور امام زمان(عج) را تشکیل می دهند که با اجماع شیعیان منطقه شجره خبیثه داعش نابود شد و نکته سوم اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز رهبری می داند و این باید الگوئی برای سایر مسئولین باشد.
امام جمعه فومن با اشاره به توطئه های خبیثانه آل سعود افزود: پس از شکست داعش شما توطئه آل سعود را دیدید که تلاش کرد تا با آتش افروزی کشور لبنان را نیز متشنج سازد اما ماجرای استعفای سعد حریری در نهایت با پختگی مقامات لبنان مواجه شد و الحمدالله این مسئله با خیری گذشت.
امام جمعه فومن در پایان خاطر نشان کرد: شما در جریان زلزله مناطق غرب کشور حضور رهبر معظم انقلاب را در مناطق زلزله زده دیدید که بسیار امید بخش بود و جا دارد از اقدامات هلال احمر و سپاه و ارتش که با حضور خود به امداد رسانی پرداختند تشکر و قدردانی کرد.بهجت خبر