فرمانده سپاه فومن در نماز جمعه اين شهرستان؛بسیج تشکیلاتی بسیار عظیم است که اعضای آن با همدلی در همه عرصه های کشور در جهت آبادانی و سازندگی حضور دارد.

سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن در نماز جمعه شهرستان فومن با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی مملو از عشق به ولایت است.
به گزارش صبح فومن ؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان فومن با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: لازم می دانم با توجه به دو مناسبت که اولی هفته بسیج است و دیگری ظفر بزرگ جهان اسلام در پیروزی بر داعش خدمت شما نمازگزاران محترم تبریک ویژه عرض کنم.
فرمانده سپاه فومن در رابطه با بسیج اظهار کرد: بسیج تشکیلاتی بسیار عظیم است که اعضای آن با همدلی در همه عرصه های کشور در جهت آبادانی و سازندگی حضور دارد.
سرهنگ میرزاپور در ادامه افزود: بسیج خار چشم دشمنان است و برای دوستان افتخار آفرین می باشد و همه ما امروز بسیجی هستیم و به این عضویت افتخار می کنیم‌.
وی با اشاره به تفکر بسیجی تصریح کرد: تفکر بسیجی مملو از عشق به ولایت است، تفکر بسیجی اخلاص و اندیشه پاک اوست که با بصیرت اقتدار تولید می کنند.
فرمانده سپاه فومن با اشاره به نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بیان داشت: سردار سلیمانی دارای تفکر بسیجی است که برای کشور اقتدار و افتخار ایجاد می کند نه اینکه مانند برخی اقتدار کشور را هزینه می کنند تا لحظاتی با دشمنان لبخند بزنند.
سرهنگ میرزاپور در رابطه با نقش گروه های جهادی اظهار کرد: افتخار بسیج گروه های جهادی هستند که به دنبال خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند و امروز با افتخار اعلام می کنم که ما در طی یک سال گذشته موفق به ساخت ۸۰ واحد مسکن مددجویان در شهرستان فومن شدیم.
فرمانده سپاه فومن شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده راه شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ما از حضرت آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری برای یادواره سرداران و چهارصد و پنج شهید شهرستان دعوت کرده ایم و ان شاءالله با حضور وحدت آفرین خود پاسخی دندان شکن به کسانی بدهیم که مخالف برگزاری یادواره های شهدا هستند‌.
سرهنگ میرزاپور در پایان تاکید کرد:مسئولین شهرستان حتما در نظر داشته باشند که بین بنرهای معمولی و بنرهائی که برای تبلیغ مناسبت های ملی و مذهبی در عرصه کار فرهنگی صورت می گیرد تمایز قائل شوند.بهجت خبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :