فرمانده سپاه ناحیه فومن:
تمثال “سرداران و ۴۰۰ شهید” شهرستان فومن ساخته می‌شود/شکل‌گیری نظام و انقلاب را مدیون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا هستیم/عكس

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمثال مبارک سرداران و ۴۰۰ شهید این شهرستان در میادین و خیابان‌های فومن آذین بندی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبح فومن؛سرهنگ فردین میرزاپور عصر امروز در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشترک بین سپاه ناحیه و شهرداری فومن پیرامون نصب تمثال سرداران و ۴۰۰ شهید این شهرستان اظهار داشت: بسیج حافظ اصلی نظام و ملت بوده و در همه شرایط برای مبارزه با دشمنان پیشروست.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بسیج تشکیلاتی است که اعضای آن به‌صورت منسجم، آگاه، متعهد و بصیر گرد هم آمده‌اند اعلام کرد: شعار محوری هفته بسیج در سال ۹۶ “بسیج مظهر مردم سالاری دینی” است.

میرزاپور با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته بسیج تفاهم نامه مشترک بین سپاه و شهرداری فومن امضاء شده است ابراز داشت: برای نخستین بار در شهر فومن و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمثال مبارک سرداران و ۴۰۰ شهید این شهرستان در میادین و خیابان‌های فومن آذین بندی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام برای تامین امنیت و اقتدار کشورمان نباید دست کم گرفته شود افزود: شهدای کشورمان با گذشت از جان و مال خود راه درست زندگی را به دیگران نشان دادند و برای احیای ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس و نهضت حسینی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه برای تحقق اهداف نظام باید آرمان‌های شهدا برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه نهادینه شود گفت: راه شهدا چراغ حرکت در مسیر خداوند است و نباید از این مسیر خارج شویم و برای تقویت اقتدار انقلاب باید تلاش و همت ویژه‌ای صرف شود.

شهردار فومن نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تمسک به آموزه‌های دینی و الهام گیری از نهضت سرخ امام حسین (ع) از خصوصیات بارز شهدای والامقام است.

حسین غلام‌نیا با بیان اینکه شهیدان با محور قرار دادن این خصوصیات برای دفاع از مرزهای کشورمان و حرم اهل بیت شب و روز جنگیدند و از سرزمین اسلامی و جان و مال و ناموس مردم دفاع کردند افزود: نصب تمثال شهیدان این شهرستان کمتر کاری است که می‌توان برای تشکر از فداکاری‌های شهدا انجام داد.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه بین سپاه و شهرداری فومن در خصوص نصب تمثال شهدا در میادین و خیابان‌های این شهر تا دهه فجر اجرایی می‌شود گفت: شکل‌گیری نظام و انقلاب را مدیون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا هستیم و امروز مردم و مسئولان باید از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

تفاهم نامه مشترک سپاه ناحیه فومن و شهرداری این شهر پیرامون نصب تمثال “سرداران و ۴۰۰ شهید” این شهرستان عصر امروز توسط سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن و حسین غلام‌نیا شهردار فومن امضاء شد.تسنيم

 image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :