فرمانده سپاه فومن به همراه جمعی از شورای فرماندهی خود با حضور در دفتر امام جمعه با حجه الاسلام صفوی دیدار کرد .


سرهنگ میرزاپور ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول بسیج را حافظ دست آوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد : اگر در کشور ۲۰ میلیون جوان داریم باید ۲۰ میلیون جوان بسیجی داشته باشیم و امروز بسیج که رشد آن از دفاع مقدس شروع شد ؛ با حرکت و برنامه جهادی ذیل فرامین امام خامنه ای (مد ظله العالی ) بدنبال اعتلای خود در عصر ظهور است
فرمانده سپاه فومن در ادامه بیان داست ما با مسجد محوری ، صندوق های اشتغال زا ، گشت های محله محور جهت ارتقاء امنیت و اردوهای جهادی که محوریت برنامه های امسال سازمان بسیج می باشد به دنبال اعتلای بیش از پیش بسیج هستیم .
میرزاپور ادامه داد : ۷۶ واحد خانه مسکن محرومین تا هفته بسیج تحویل مددجویان شده است ۴ واحد باقی مانده آن با پیشرفت ۹۰ درصدی ان شاء الله با همت بسیج سازندگی تحویل صاحبان آنها خواهد شد .وی از ارسال کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت : ۱ کامیون ۷ وانت کمک های مردمی به منطقه زلزله زده ارسال شد.
فرمانده سپاه ناحیه فومن با انتقاد از عملکرد شهردار در نصب پرده و بنر های هفته گرامیداشت بسیج ؛ بسیج را متعلق به امام ، شهدا و خانواده شهدا دانست و تاکید کرد مراسمات ملی مذهبی با تبلیغات اشخاص و گروه ها فرق می کند ؛ در شهرهای دیگر ۳ هفته قبل از هفته بسیج برنامه ریزی شده و به ادارات اعلام می گردد و در این حالی است در دومین روز از هفته گرامیداشت بسیج چهره شهر مناسب با این ایام الله نیست !
حجه الاسلام صفوی بیان داشت : امروز صحبت از یک افتخار ، پیروزی خون بر شمشیر ، مرام و عقیده است ؛ امروز سپاه و بسیج توانسته است از اسلام که حیثیت ماست بخوبی دفاع کنند و در این حالی است که مسلمانان جهان این انقلاب را بلندگوی اسلام می دانند ؛ وظیفه همه ماست در ارتقاء آرمان های آن بکوشیم .
امام جمعه فومن ادامه داد : مردمان آزاده جهان می دانند که تروریست کیست ؛ حامیان آنها چه کسانی هستند ، اعتقاد داشتند ۳۰ سال طول می کشد تا داعش نابود شود و این لطف خداوند بود که با وعده ۳ ماهه سردار سلیمانی طومار آنها برچیده شد .
حجه الاسلام صفوی اشاره ای به راهپیمایی اربعین نمود و ادامه داد : اینها می گفتند جوانان ما غرب زده اند ! گردشگری را تبلیغ می کردند و در این حالی یود که رسانه های آنها چشم خود را به این سپاه نصر بسته بودند .
امام جمعه فومن درپایان به عملکرد درخشان بسیج در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، فتنه ۸۸ و زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت : بسیج یک نیروی فعال است و شکر بکنیم که امام ما خواست با بسیجیانش محشور شود و شکر کنیم که در لشکر اسلام هستیم .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فومن

image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :