امام جمعه موقت فومن؛راهپیمایی عظیم اربعین نمایش بسیار شگرف از وحدت و انسجام امت اسلام با محوریت امام حسین(ع) می باشد/آل سعود خادمین صهیونیست ها هستند نه حرمین شریفین!

حجت الاسلام و المسلمین سید قوام صفوی امام جمعه موقت فومن ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان گفت: امروز بعد از برجام همگان متفقند که آمریکا قابل اعتماد نیست و اهل دبه کردن است.
به گزارش صبح فومن به نقل از بهجت خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین سید قوام صفوی امام جمعه موقت فومن ظهر امروز با تاکید بر رعایت تقوای الهی در نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سجایای پیغمبر بزرگ اسلام گفت: پیغمبر بزرگ اسلام که به حق رحمت اللعالمین نامیده می شود در همه مراحل زندگی محبت و مهربانی خویش را به مسلمانان عرضه می کرد و حتی در آخرین لحظات عمر مبارکشان باز به یاد مسلمانان و یارانش می باشد.
امام جمعه موقت فومن در رابطه با کرامت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام دوم شیعیان حضرت حسن بن علی(ع) اسوه کرامت بود و حتی در برابر مردی که از شام آمده بود و به ایشان ناسزا گفت با خوشروئی او را به منزل و بر سر سفره کرامت خویش دعوت می کند و او را مرهون محبت خویش ساخت.
وی با اشاره به ایام شهادت امام رضا(ع) بیان داشت: امام معصوم شیعیان در دوره مامون عباسی به اجبار از مدینه به خراسان هجرت کرد و این تبعید در واقع در شان امام هشتم شیعیان نبود.
امام جمعه موقت فومن با توجه به فرارسیدن هفته وقف تصریح کرد: باید به حد توان خودمان برای رسیدن به بهشت اعلی و ثواب در مسیر وقف حرکت کنیم چرا که وقف در امور عام المنفعه تا یوم القیامت ما را از ثواب و دعای خیر مسلمین بهره می سازد.
حجت الاسلام صفوی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی از عدم مطالعه و کتاب خوانی گلایه کرد و افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در جامعه ما بسیار پایین است و امروز فضای مجازی به نوعی جایگزین کتاب شده است و امیدواریم این مسئله به درستی برای مردم و جوانان تبیین شود و گرایش به کتابخوانی افزایش یابد.
وی در رابطه با زلزله اخیر غرب کشور بیان داشت: بسیاری از هموطنان ما متاسفانه در این امتحان الهی جان خود را از دست دادند و خداوند ان شاءالله آنها را رحمت کند و به بازماندگان صبر عنایت بفرماید.
امام جمعه موقت فومن با اشاره به امداد افراد و گروه های مختلف برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده یادآور شد: بسیاری از گروه های مردمی از جمله دوستان ما در جامعه وعاظ انقلابی با حضور و کمک به مردم زلزله زده مناطق غربی کشور همدلی میان ایرانیان مسلمان را به نمایش گذاشتند.
وی با گلایه از وضعیت امداد رسانی و مدیریت واحد این بحران خاطر نشان کرد: الحمدالله مردم غیور کشورمان با همدردی خود اجناس و کمک های فراوان نقدی و غیر نقدی را تقدیم زلزله زدگان عزیز کردند اما متاسفانه توزیع این اجناس به شکل مطلوبی نیست و مسئولین باید همواره برای بحران ها آماده باشند تا ما شاهد ناهماهنگی در امداد رسانی نباشیم.
صفوی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تاکید کرد: راهپیمایی عظیم اربعین نمایش بسیار شگرف از وحدت و انسجام امت اسلام با محوریت امام حسین(ع) می باشد.
امام جمعه موقت فومن در اوضاع بین الملل در سطح منطقه متاسفانه عربستان سعودی امروز کار را به جائی رسانده که در همه کشورها با توطئه مشکلات بزرگی را در سطح منطقه ایجاد کرده و در عراق به دنبال تضعیف این کشور می باشد و یا اینکه یمن امروز زیرساخت هایش نابود شده است و در لبنان هم شما دیدید میشل عون رئیس جمهور لبنان گفت که سعد حریری و خانواده اش توسط عربستان بازداشت شده اند و اینگونه مشکلات بزرگی را به منطقه عربستان تحمیل می کند و لذا باید گفت آل سعود خادمین حرمین شریفین نیستند بلکه خادمین صهیونیست ها و خائنین حرمین هستند.
وی در پایان با اشاره به بحث مذاکرات موشکی که با سردامداری فرانسه دنبال می شود گفت: می خواهند موشک هائی که برای دفاع از کشورمان ساخته شده اند و امنیت ما را در مقابل دشمنان تامین می کنند با توطئه از ما بگیرند آنهم آمریکایی که امروز بعد از برجام همگان متفقند که آمریکا قابل اعتماد نیست و اهل دبه کردن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :