حسین غلام نیای فومنی شهردار فومن:  نارنجی پوش خواهم شد

ابراهیم فلاح_به گزارش صبح فومن؛ حسین غلام نیای فومنی شهردار فومن در چهاردهمين جلسه شوراي شهر فومن در روز دوشنبه گفت:
🔴از واحدهای مختلف شهرداری بازدید داشته ام و مقری را که در سیاه چاه است را به نام شهید حسن بقایی نژاد نامگذاری گردید و انبار نیز در همانجا پیش بینی گردید و راه اندازی شد و برای فروش ضایعات نیز از شورای محترم مجوز مزایده را می خواهیم.
🔴در بازدیدی که از کوچه شهید کدیور داشتیم برآورد آسفالت کوچه را مطالعه کردیم که البته پس از اتمام آسفالت شمول کنار کوچه شهید کدیور و ارتباطی شهید گیتی نورد خیابان فلسطین را آسفالت خواهیم کرد زیرا مسیر تردد و دسترسی می باشد.
🔴از پارک کودک بازدید داشتیم که بلافاصله از روز شنبه مذاکره نموده ایم تا پارک را بهسازی نماییم و همچنین کف سازی پیاده روهای خیابان شهدا نیز اکنون در حال انجام است.
🔴برنامه ریزی جهت رفع سدمعبر را در دستور کار داریم و با رئیس پلیس راهور نیز جلسه ای گذاشتیم که وانت بارهایی که سدمعبر می کنند را جمع آوری کنند و می توانند در بازارچه سردارجنگل مستقر شوند و البته زمین شهرداری در سردارجنگل را دور دیوار خواهیم کرد.
🔴طرح بهسازی میدان ولایت فقیه را فراخوان گذاشته ایم که پس از نظر هیئت داوران انجام می دهیم.
🔴پیاده رو های خیابان امام در جاهایی که کف پوش خراب است در حال ترمیم هستیم و میدان به میدان و خیابان به خیابان در حال انجام این کار هستیم.
🔴با روسای ادارات آب، برق، گاز و مخابرات جلسه گذاشته ایم و مقرر شد هر ماه جلسه عمران شهری را با حضور روسای ادارات برگزار نماییم.
🔴جلسه ای را با رئیس شبکه بهداشت برگزار کردیم تا دیوار اداره را زیباسازی نمایند و با رئیس محترم اداره آموزش و پرورش نیز نامه نگاری کرده ایم تا چنین کار مشابه ای را در دیوار اداره انجام دهد.
🔴در خصوص بازار هفتگی سه شنبه، کارگروهی را تشکیل داده ایم و کارهایی را باید انجام دهیم و از فردا ساماندهی انجام خواهد شد و کیوسکی را در آنجا جهت مدیریت سدمعبر قرار خواهیم داد.
🔴دستفروشان سطح شهر را در سه نقطه شهر؛ محوطه بازارچه برنج فروشان سابق جنب نانوایی عاطف، محوطه ورودی مسجد بالامحله پشت نانوایی مددی، محوطه پشت نانوایی حقیقت خواه جانمایی خواهیم کرد.
🔴کار شبانه روزی ما در خصوص جمع آوری حیوانات در دستور کار قرار دارد و به صاحبان احشام نیز اطلاع داده ایم و با دادستان محترم نیز هماهنگی کرده ایم تا جمع آوری نماییم.
🔴درب اتاق اینجانب از صبح تا ۱۲ شب بر روی ارباب رجوع باز است و تحول اداری را در شهرداری انجام داده ایم و تاکنون به هر پرسنلی کار داده ام به نحو احسن انجام داده است و جا دارد از نیروهای خدمات شهر و پاکبانان تشکر نمایم و البته نیز ناوگان را تجهیز و در اختیار نیروها قرار داده ایم.
🔴از رسانه ها انتظار ویژه دارم و خواهشمندم کمک کنند و این قول را می دهم به هیچ عنوان به عقب بر نمی گردیم و دغدغه اعضای شورا و وظایف ذاتی خودمان را انجام خواهیم داد.
🔴با بانک انصار هماهنگی کرده ایم که در بازار روز سه شنبه دستگاه خودپرداز نصب گردد و همچنین جهت هرس درختان کارگران را بیمه کرده ایم تا از چند روز آینده شروع کنند.
🔴در خصوص سگ های ولگرد کارگروه تشکیل دادیم و قانون نیز پیش بینی لازم را کرده است.
🔴دستمزد و حقوق تمام نیروهای شهرداری پرداخت شد.
🔴از اعضای شورای شهر می خواهیم در حل مشکل آقای رمضان زاده در خیابان شهید شکوری را حل نماییم.
🔴بر اثر باد شدید چندین درخت سقوط کرد که بلافاصله جمع آوری گرید و از امروز ستاد بحران را تشکیل دادیم و واحد خدمات شهری را به آتش نشانی منتقل کردیم.
🔴در خصوص جمع آوری سدمعبر از چهارشنبه نسبت به رفع سدمعبر از خیابان سردارجنگل شروع خواهیم کرد و اگه جلوی بانک صادرات سردارجنگل واحد سدمعبر خواهد بود.
🔴با هماهنگی پلیس راهور خروجی میدان به سمت سردارجنگل در جلوی بانک سپه را مسدود خواهیم کرد و دستفروشان ارگانیک را مستقر خواهیم کرد.
🔴برای ترافیک شهر با راهور هماهنگی های زیادی انجام داده ایم و برای میدان ولی عصر برنامه داریم که به اطلاع شورا خواهیم رساند از شورای ترافیک مجوز گرفته ایم تا حد فاصل خیابان مولوی تا هلال احمر در خیابان سردارجنگل جداسازی نماییم و جدولگذاری و روشنایی نصب کنیم.
🔴در خصوص چمن مصنوعی برنامه ریزی کرده ایم تا به بخش خصوصی واگذار نماییم تا درآمدزایی صورت گیرد.
🔴نمازخانه، سرویس بهداشتی و نگهبانی جدید در خیابان شهید شکوری احداث خواهد شد و همچنین در پشت پیرجلودار سرویس بهداشتی احداث خواهیم کرد و سرویس بهداشتی بالامحله را به مغازه تبدیل خواهیم کرد.
🔴اصلاح هندسی در میدان ولی عصر انجام خواهد شد و در بلوار شهید بهشتی قبل از مجسمه گوزن ها دوربرگردان ایجاد خواهد شد.
🔴 ۵ نیرو را انتخاب کردیم و واحد ممیزی و نوسازی را راه اندازی کردیم.
🔴 با تمام مسوولین شهرستان

تعامل داریم و همکاری می کنیم و اینجانب روحیه مطالبه گری دارم، البته در بسیاری از وقت ها پول نقش اساسی ندارد و این مدیریت است مثلا در خصوص ترمیم پیاده رو های خیابان امام از منابع داخلی استفاده کرده ایم.
🔴 شپول کنار در حال آسفالت به صورت چهار بانده است و همچنین روشنایی شهر را تقویت و سفید خواهیم کرد، پارک شهربیجار با همکاری اداره برق روشن گردید.
🔴 شهردار فومن چکمه پوش است و نارنجی پوش و با موتور تیلر در شهر تردد خواهد کرد.
🔴 تحول اداری، اتمام پروژه های نیمه تمام، اتمام آسفالت شپول کنار و آسفالت کارگر در اولویت است و همچنین با معاون اداره کل راه و شهرسازی جهت دریافت قیر هماهنگی انجام داده ایم.
🔴 در هفته آینده با سازندگان و مسوول نظام مهندسی جلسه داریم و همچنین در جلسه ای که با فرماندار محترم داشتیم ایشان ۲۵۰ میلیون اعتبار جهت نصب دوربین بازارچه سردارجنگل و پارک اختصاص دادند.
🔴 پیمانکار پل ورودی شهر باند کندگذر را آسفالت خواهد کرد و همچنین ۳۰ عدد تابلوی نام جهت نصب در شهر آماده شده است.
🔴 در میدان ولی عصر که میدان اصلی شهر است بنرها، بیلبوردها و تابلوها از سطح شهر و درخت ها و تیرها جمع آوری خواهد شد و تمام بنرهای مناسبت های مذهبی و ملی در بیلبوردها نصب می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :