سروان ناصر جوانمرد؛ حمايت از توليدات كشاورزي توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان فومن/تصاوير

به گزارش صبح فومن؛برداشت کشت دوم محصول برنج از مزرعه کشاورز نمونه سید مهدی سید کوچکی در روستای خرم بیشه فومن با حضور ابراهیم زاده مسئول جهاد کشاورزی ، سروان پاسدار ناصر جوانمرد مسئول بسیج سازندگی و جمعی از جهاد گران بسیجی آغاز شد .
ناصر جوانمرد مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن در این رابطه با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی حمایت از تولید را در برنامه خود قرار داده اند از اعطای تسهیلات کم بهره به این کشاورز نمونه خبر داد و افزود : آقای سید کوچکی ۱۱ سال از جنوب امده و در این منطقه جهاد گونه با تولید ماهی های زینتی و کشت دوم برنج بعنوان مروج در این منطقه شناخته شده است؛ وی از کشاورزان منطقه خواست با الگو قرار دادن اینگونه تولیدات از نشستن در قهوه خانه و قلیان سرا در فصل پاییز و زمستان به تولید و اقتصاد مقاومتی رو بیاورند .
وی از اهالی روستای خرم بیشه و شورای محل بخاطررها نکردن دام های خود از آقای کوچکی حمایت کردند تقدیر نمود .
ابراهیم زاده مسئول جهاد کشاورزی در جمع حاضر از اعطای تسهیلات بدو محدودیت به آقای سید کوچکی جهت خرید ابزارآلات کشاورزی خبر داد و از همت بالای این کشاورز نمونه تقدیر نمود .
شایان ذکر است آقای سید کوچکی در مزرعه و استخر خود توانسته است برای ۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند و در جهت ترویج آن با کشاورزان دیگر رهنمایی و ارائه طریق می نماید .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فومن

image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :