شهردارفومن در جلسه اضطراری شورای اسلامي اين شهراهداف خود را دنبال کرده و تحت هیچ شرایطی به عقب برنمی گردم/برنامه ریزی ما برای جمع آوری سد معبر انجام و اطلاع رسانی شده است.

عصر دیروز در جلسه اضطراری شورای شهر فومن که با حضور حسین غلام نیا شهردار فومن برگزار شد وی گفت: اهداف خود را دنبال کرده و تحت هیچ شرایطی به عقب برنمی گردم.

image
به گزارش صبح فومن؛ حسین غلام نیا شهردار فومن عصر دیروز در جلسه اضطراری شورای شهر فومن گفت: شروع کارم با بازدید میدانی در سطح شهر آغاز شد.
غلام نیا با اشاره به ساماندهی انبار شهرداری فومن افزود: انبار در مقر سیاچاه به اسم انبار شهید سید حسن بقایی نژاد مستقر شده است و تمامی وسایل اسقاطی به آنجا انتفال یافت و برای مزایده با رای شورا اقدام خواهیم کرد.
شهردار فومن ضمن تاکید بر انجام آسفالت خیابان های فومن تصریح کرد: با برآورد هزینه ها و با بررسی واحد عمران شهرداری بعد از اتمام آسفالت خیابان شهید شکوری به سمت چشمه مجتبائی، آسفالت کوچه های شهید کدیور و شهید گیتی نورد را انجام خواهیم داد.
وی در ادامه گفت: با بازدید انجام شده از پارک کودک فومن و مشورت با شورا تصمیم به بازسازی کل تجهیزات فرسوده پارک اتخاذ شد و به زودی این عملیات آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی ما برای جمع آوری سد معبر انجام و اطلاع رسانی شده است.
شهردار فومن در ادامه با اشاره به نارضایتی مردم از موزاییک های پیاده رو های فومن تصریح کرد: میدان به میدان، خیابان به خیابان، لکه گیری و پیاده روها ترمیم می شوند و این عملیات دو روز است که انجام شده است.
غلام نیا از تشکیل جلساتی با روئسای آب، برق و تلفن از برگزاری جلساتی با نام جلسات عمران شهرداری در هر ماه خبر داد و در ادامه گفت: بحث ما مطالبات می باشد که هرچه زودتر بتوانیم مطالباتمان را از ادارات بگیریم.
شهردار فومن با اشاره به سقوط یک درخت در خیابان مولوی بر روی دو خودرو خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تیمی از کارگرانی که بیمه می شوند از فردا خیابان به خیابان، شاخه درختان را برای جلوگیری از این گونه حوادث هرس خواهند کرد.
وی در پایان از ساماندهی دست فروشان، سبزی فروشان و جلوگیری از ورود احشام در سطح شهر، جمع آوری سد معبر از چهارشنبه طبق قانون و ایجاد یک دستگاه خودپرداز در بازار هفتگی شهر و همچنین از ایجاد یک کارگروه برای رسیدگی به سگ های ولگرد شهر خبر داد و گفت: بنده اهداف خودم را دنبال می کنم و تحت هیچ شرایطی به عقب برنمی گردم.
/صدیقه خوشگفتار

این خبر را به اشتراک بگذارید :