- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

عصر فردا در استاديوم آزادي شهرداري فومن ميزبان گيتي پسند اصفهان است

عصر فردا در استاديوم آزادي شهرداري فومن ميزبان گيتي پسند اصفهان است

به گزارش صبح فومن ؛از سري مسابقات ليگ دسته دوم از هفته نهم فوتبال كشور تيم فوتبال شهرداري فومن ميزبان تيم گيتي پسند اصفهان خواهد بود.
اين ديدار در استاديوم آزادي فومن عصر فردا سه شنبه٩ آبان ساعت ١٤:٤٥ برگزار مي گردد.

image

لازم بذكر است كه تيم فوتبال شهرداري فومن با توجه به بازي ها و نتايج خوب اين فصلش كه جايگاه سوم با امتياز ١٤ و يك بازي كمتر را از آن خود كرده مدتيست در بحران مالي قرار داشته و مسئولين و مديران باشگاه تاكنون با توجه به تلاشها و پيگيري هايشان هنوز نتوانستند مشكل مالي اين تيم را حل نموده و اين امر منجر به عدم حضور اين تيم در بازي هفته گذشته در خرم آباد شد.
اين در حالي است كه فرماندار فومن در جلسه هفته گذشته با حضور جمعي از جوانان اين شهرستان اذعان داشت دلسوزان و كمك هاي خودجوش ميتواند گوشه اي از مشكلات اين تيم ورزشي را ترميم نمايد.
وي گفت هركدام از ما مطمئناً دوستاني داريم كه ماهيانه در اين راه كمكي در حد امكان نمايند و بنده اين استارت را ميزنم و مبلغي بعنوان كمك شخصا در ماه اهدا مي نمايم.

فرماندار فومن گفت؛ديگر دوستان و دلسوزان نيز چنين طرحي را شروع تا اين اقدام خودجوش و مردمي مرهمي بر مشكلات اين تيم فوتبال گردد.
لازم بذكر است كه دكتر اسمعيل پور فرماندار شهرستان شخصا ميلغ ٥٠٠٠٠٠٠ ريال به اين تيم ورزشي كمك كردند.

تيم فوتبال شهرداري از حاميان مردمي زيادي برخوردار و اين در استاديوم به نما ديده شده و ان شاالله با پيگيري هاي مسئولين اين باشگاه ،شهردار جديد و نماينده جوان مردم فومن و شفت در مجلس مشكل اصلي اين باشگاه كه مالي بوده برطرف گردد.