فرماندار فومن گفت: بارش شدید باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی ۳ روستا در بخش مرکزی و یک روستا در بخش سردار جنگل شهرستان فومن را قطع کرد.

به گزارش صبح فومن؛حسین اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه بارش شدید باران و سیلاب در برخی از شهرهای فومن خسارات جدی برجای گذاشت اظهار داشت: سیلاب ناشی از بارش شدید باران موجب قطع راه ارتباطی چند روستا شد.

فرماندار فومن با بیان اینکه شدت سیلاب در روستای کلفت موجب آسیب جدی و تخریب پل این روستا شد افزود: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی روستاهای کلفت، رودبارچیره، خطیب‌گوراب در بخش مرکزی و زیده پایین از توابع بخش سردارجنگل قطع شد.

اسمعیل‌پور عوامل انسانی را یکی از مهمترین عامل تخریب پل‌های ارتباطی روستاهای مذکور عنوان و تصریح کرد: هم اکنون با استقرار دستگاه‌های مورد نیاز تلاش برای برقراری مجدد عبور و مرور اهالی این روستاها ادامه دارد.

فرماندار فومن خسارت اولیه ناشی از وقوع سیلاب اخیر در شهرستان فومن را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: با توجه به بررسی‌های در حال انجام احتمال افزایش میزان خسارات ناشی از سیلاب اخیر در شهرستان فومن وجود دارد.

نماینده عالی دولت در فومن با اشاره به اینکه نیروهای امدادی، راهداری و خدماتی در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستند اظهار داشت: عملیات امداد‌رسانی به مناطق آسیب دیده شهرستان فومن همچنان ادامه دارد/خبرنگار حيدري

این خبر را به اشتراک بگذارید :