«من نوشتم از راست، تو نوشتی از چپ، وسط سطر رسیدیم به هم»

 

image
آری وسط سطر رسیدیم به هم. به محل پیوند و دست دادن تا انتهای راه، نقطه مشترک پیوندهای سیاسی و ماندن در آوردگاه انتخاباتی و عبوراز فضای غبارآلود دیروز و تاب‌راه‌های سیاسی و مه‌آلود که همه آمدن از اصلاحات و اعتدالیون برای فداکاری در نقطه تصمیم یعنی پیروزی. آمدیم تا کاشته‌های سال ۱۳۹۲ را در فضای باغ سیاست اصلاحات و اعتدالیون داشت و پرورش دهیم. این بود که در آوردگاه پر تلاطم انتخابات ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ همه بزرگان و دلسوزان اصلاحات و اعتدالیون از احزاب، طیف‌ها و نحله‌های فکری آمدند برای یک اقدام مشترک؛تا فرصت ها نمیرند تا زایش‌ها و امیدهای ایجاد شده در دل باغ سیاست ایران شخم زده نشوند. اکنون ریشه‌ها آماده می‌شود برای نگهداری درخت تنومند اصلاحات و تدبیر و امید و اعتدالیون این ریشه‌ها نیازمند آبیاری است همه ما باید مشارکت کنیم در داشته‌ه‌ی خود که فصل برداشت نزدیک است. صبوری کنیم صبوری.
این رویش و جوشش را با هم آغاز کردیم و برای محصول مشترکمان که همان زنده‌ ماندن گفتمان اعتدالی و اصلاحات است که به پشتوانه میلیون‌ها نفر از ملت ایران و بیش از ۷۰ درصد مردم هوشمند گیلان زمین به ثمر نشست؛ نباید با اختلاف افکنی‌های همکفران و هم‌کیشان که در نهایت دودش به چشم ما خواهد رفت تشدید شود.
همه ما باید به سرمایه‌های سیاسی استان اعم از اعتدالیون و اصلاح‌طلبان که نقش آفرینی‌شان و تاثیرگذاری‌شان در انتخابات ریاست جمهوری چشم‌گیر بود ببالیم. به ویژه روسای ستادهای فعال اصلاح‌طلبان، ستاد مردمی و اعتدالیون استان در شهرستان‌های استان گیلان که به حق باید به آنان در آفرینش این حماسه شورانگیز دست مریزاد گفت.
جناب آقایان عبدالغفار شجاع، سید احمد حسینی، هادی حق‌شناش، قاسم رمضانپور و کیوان محمدی از وزنه‌های سیاسی استان گیلان هستند که شناسنامه سیاسی و سوابق مدیریتی این عزیزان برای همه فعالان سیاسی استان واضح و مبرهن است و شایسته احترام و تکریم‌اند. همه این عزیزان شایسته هدایت و سکانداری استانداری گیلان را دارند. بنابراین بیاییم در فضاهای حقیقی و مجازی یک دل و یک صدا همه این شخصیت‌های کارکشته و دلسوز را حمایت کنیم. انشقاق و دو دستگی برای رسیدن به هدف مطلوب نتیجه معکوس خواهد داد. بازی حاصل جمع جبری صفر مردود است با هم برنده باشیم.

با احترام :علي شفاهي رييس ستاد دكتر روحاني در شهرستان فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :