فرماندار فومن گفت: همزمان با هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان فومن به‌بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صبح فومن؛حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) و با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت در شهرستان فومن، ۴۵ پروژه عمرانی افتتاح و ۱۷ برنامه فرهنگی ارزشمند برگزار می‌شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه برای این پروژه ها ۱۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، اعلام کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار با‌ ارزشی نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

اسماعیل‌پور به برگزاری جشن روز پزشک و تقدیر از دو پزشک با سابقه این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این‌ جشن برای نخستین بار به‌مناسبت هفته دولت برای پاسداشت مقام پزشک در فومن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت به قول‌های خود مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تا پایان کار دولت یازدهم عمل کرده است گفت: از زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم تا کنون در شهرستان فومن در هفته دولت و یا ایام الله دهه فجر پروژه‌های بسیاری افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

اسماعیل‌پور با تاکید بر اینکه ما مدیون خون شهیدان و ایثارگری خانواده‌های شهدا هستیم افزود: مسئولان شهرستان تمام سعی خود را داشته باشند تا در افتتاح پروژه‌های هفته دولت از وجود خانواده‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنند تا بتوانیم گوشه‌ای از جانفشانی‌های شهیدان را جبران کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با بیان اینکه پاسداشت راهیان نور، حفظ ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی کشور است، خاطرنشان کرد: همه ما باید حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی باشیم.

فرماندار فومن با اشاره به تغییر شورای‌های اسلامی شهر و روستا، اعلام کرد: بهترین دهیاران و شهرداران باید برای شهرستان انتخاب شوند تا از دارایی‌های شهرستان برای بهبود کیفیت زندگی و امورات مردم استفاده شود.تسنيم

این خبر را به اشتراک بگذارید :