در فومن رخ داد؛تصادف دو موتور سيكلت با يكديگر منجر به فوت تركنشين شد

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این که در تصادفات روز گذشته گیلان دو نفر کشته شدند، افزود: در ساعت ۲۰:۰۰ روز گذشته یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در محور ییلاقی ماسال در حال تردد بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در پی این واژگونی سرنشین خودرو (مرد۳۲ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و راننده ( خانم ۳۷ ساله ) راهی بیمارستان شد، بیان داشت: در حادثه دوم که در ساعت ۲۳:۰۰ در محور فومن به باغبانان رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد کرد.
رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در اثر این برخورد ترکنشین موتورسیکلت (مرد ۵۲ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جانباخت و راکب موتور دیگر مردی ۲۲ ساله به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ محمدپور در پایان با شاره به اینکه رانندگی با صبر و حوصله و دوری از شتابزدگی و همچنین به همراه داشتن کلاه ایمنی برای راکبان و سرنشینان موتور می تواند از وقوع چنین حوادث جبران ناپذیری جلوگیری کند، تصریح کرد: از اصلی ترین علل تصادفات واژگونی، عدم توانایی کنترل ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد.ديارميرز

این خبر را به اشتراک بگذارید :