به قلم حسين حسين زاده؛تهاجم کور داعش در ایران اسلامی موجب تقویت انسجام ملی میان سران قوا و مسئولان سیاسی نظام و احاد مردم و قبایل و طوایف گردید.

یکی از اتفاقات بسیار بزرگ دلخراش و ناگواری که در هفته های ماضی در کشور ایران اسلامی ، انهم در جلوی حرم مطهر امام امت و داخل ساختمان مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوست هجوم مسلحانه ناجوانمردانه ووحشیانه و رذیلانه گروه مرتد و متنفرو از خدا بی خبر داعش بود که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی ازیاران نظام جمهوری اسلامی گردیدو در این ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی قلوب مردم مومن و متدین و ملت نجیب و شریف را منکسر و منقلب نمود بطوری که شعاع تاثر و تاسف ان سرتاسر ایران را فرا گرفت . ودر این راستا کودکانی را یتیم و زنانی بی همسر و پدر و مادرانی بی فرزند و خانواده هایی رامصیبت زده و داغدار کرد . خوشبختانه با اقدام به هنگام و مداخله فی الفور نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی تمامی مهاجمین کوردل و سنگ قلب یا به هلاکت رسیده وبه جهنم و اسفل السافلین واصل ویا تعدادی هم قبل از اقدام نا به خردانه تروریستی دستگیرگردیدند. در بررسی و ارزیابی این اقدام سخیفانه و ددمنشانه گروه ضاله داعش عبرت و درس هایی نهفته است که میتواند جهت ارباب معرفت و صاحبان خرد و نیک اندیشان حقیقت نگر مورد امعان نظر باشد.
الف)شهادت ارثی است که از انبیاء سلف و ائمه طاهرین به ما رسیده است و قطعأ تا عمر دنیا باقی بوده باب شرافتمند شهادت جهت مردان الهی مفتوح و پا بر جاست و چراغ پر فروغ ان گوهر تابنده هرگز اطفاء نخواهد شد وچون چشمه جوشان وحیات طیبه در عالم ناسوت جاری و ساری است و مایه خیر و برکت و تحرک بخش و تحول افرین خواهد بود وبه جاست که فرمایش دلربا و حکیمانه ان پیر مراد وارسته و دل از دنیا بریده و عارف سر مست الهی (امام امت) اشاره داشته باشیم که بیان داشتند شهادت هنر مردان خداست .هرچه ما را بکشید ملت ما بیدار تر می شوند .
ب)ماجرای تهاجم وحشیانه و نا جوانمردانه تعدادی از افراد مسلح وابسته به گروه معدوم و منحوس داعش اگر چه خساراتی را متحمل نظام نمود که بدون تعارف باید گفت عزیزانی را که از دست دادیم دیگر جبران ݐذیر نیز نمی باشد . اما برای ما و همه کسانی که تصور می کردند ایران اسلامی از گزند کمین خبیثانه و تیر اهریمنی گروه های مزدور و حرامی های دیو صفت در امان بوده و امنیت کامل می باشد را دقیقا متنبه و بیدار کرد که اگر ما دست روی دست بگذاریم و فقط تماشا چی باشیم و در ان طرف مرزهای خارج از ایران که از سوی تکفیری های لا ایمان و ملحد که بالاترین جنایات و حشیانه و تجاوز مرزی و ارضی وانسی با نهایت شقاوت و شرارت به عمل اورده اند به استمداد برادران مسلمان مظلوم و محروم کشور های سوریه و عراق نشتابیم و ید یاری ندهیم ان سیاه رویان نا خلف و جلادان سنگدل به بلاد دو کشور معنونه مستولی پیدا کنند بی شک برای جنگ خونین و تعدی دیگری به میهن ایران ا سلامی خود را مهیا و صدمات و لطمات و هزینه هنگفتی را متوجه نظام به عمل خواهند اورد.
پ)اساس مولود نامشروع داعش دست پخت امریکاست که بنا به اعتراف ان پیر زن هرجایی و دوره گرد صحرایی یعنی وزیراسبق امور خارحه امریکا کلینتون گفت داعش ساخته و پرداخنه وتافته وبافته امریکا بوده که برای مقابله و مهار انقلاب اسلامی اساسأ شکل گرفته است. لذا همه ما و جهان مشاهده کردند که این گروه رذل و دغلکار و فریبکار داعش که با پرچم اسلام و نام مزین و مقدس پیامبر اعظم چه فجایع ننگین و اقدامات غیر انسانی و ارتکاب جنایات ضد بشری که تاریخ تاکنون جز در کربلا سراغ ندارد معمول داشتند و گویی نوادگان نامیمون شمر از سوی یزیدیان معاصر ماموریت دارند با کشتن برادران و خواهران مسلمان و به اسارت بردن زنان و کودکان و فروش نوامیس و یغما و غارت و مصادره کردن تمامی اموال و گردن زدن و اعدام دسته جمعی نمودن و هزاران افعال ننگین دیگر که ادمی از بیان ان خجالت زده و شرمنده میشود دین الهی و سیمای ملکوتی و منور رسول خدا رادر افکار عمومی عالم مخدوش نمایند و اسلام هراسی را در کل جهان تعمیم و متوجه اذهان ملل کنند. اما در این راستا علیرغم نگاه مجامع بین المللی ( سازمان ملل و شورای امنیت)و امریکا و اروپا ، چرا این نهادهای بین الملل مهر مرگ سکوت و گوش های کر و زبانهای گنگ و چشم های کور و عقل های مستانه به خود گرفته اندو در مقابل این همه کشتار بی رحمانه و تجاوز قبیحانه علنی و چپاول و غارت اشکار و خون ریزی بی گناهان مظلوم و مردمان بی پناه واکنش سریع و اقدامات عاجل صورت نمی دهند ؟ ایا نمی توانند با اجماع نظر و اتفاق رای عملیات همه جانبه ای رادر امور نظامی و سیاسی و غیره برعلیه این سنگدلان رو به زوال مبادرت ورزند؟قطعأ می توانند . لیکن چون کشتار مسلمانان بوده و برای جان مسلمانان هیچ ارزشی قائل نیستندو از طرفی از ان انشقاق جهان اسلام و اختلاف اندازی اهل تسنن و تشیع منتفع و متمتع گردیده لذا هیچ گونه عکس العملی نشان نمیدهند و به دروغین جهت تدلیس و تزویر افکار عمومی با بهره گیری ازامپراطوری رسانه ای و خبری ائتلافی را تشکیل داده و هرجایی که منافع و مصالح شان مفید به فایده بوده وارد می شوند و در جایی که سودمند نیست و در راستای اهداف اهریمنی انها نباشد سکوت اختیار کرده و اقدام موثر ی به عمل نمی اورند . اما برادران ارزشی و نگهبانان حقیقی و پاسداران جان بر کف اسلام و مدافعان دلیر انقلاب و یاوران حریم ولایت و بیدار دلان ملت و امید های امت خدا جو ، در یک تصمیم دقیق و تدبیر صحیح و درک درست و درایت و فراست و فرصت مناسب از اوضاع منطقه و مبارزه بی امان و پیوسته با دین ستیزان کفر پیشه داعش وتسریع در امرمقابله به مثل ، با اقدام متهورانه و شلیک شش فروند موشک میان برد زمین به زمین به سمت مقر اصلی سران ناخلف گروه تکفیری در دیرالزور سوریه با افتخار تمام و اقتدار کامل و عزمی راسخ انتقام خون بنا حق ریخته شهدای مظلوم اخیر را از ان زالو صفتان خون اشام و گرگ منشان درنده خو گرفتند وموجی از شور و شعف و شادی را در دل ملت سرافراز ایران ایجاد نمودند و از طرفی به همه حامیان وجانیان منطقه ای و فرا منطقه ای هشدار جدی و قاطع داده که در صورت اتخاذ تصمیم ناشیانه و اقدام نا معقولانه عواقب سهمگین وشوم وجهنمی از اتش متوجه متجاوزان و متعدیان خواهد بود.ودر این راستا پاسداران رشید وروشن بین وارتشیان شیر دل و شور افرین به عمق نیروهای ابلیسی و شناسایی مقر و محل های مخفی و پنهان شان و شکست سخت و سنگین و نابودی کامل انان رادر هر جای منطقه تعقیب و تا منهدم کامل انان از پای نخواهند نشست.
علی ایحال انچه که می بایستی عمیقا در نظر گرفته شود
۱) با نگرش به حمله کور تروریستی ،تعدادی در داخل کشورکه بعضأ حرف های نا معقولانه و غیر منطقی را دال بر اینکه چرا جوانان ما را به کشور عراق و سوریه اعزام می کنند و باعث کشته و مجروح شدن انان شده ودر این راستا مخارج مالی زیادی نظام را در بر گرفته است درحالی که می توان از کانال دیپلماسی و گفتگوهای سیاسی موضوع را حل و فصل کرد امید وارم بیدار شده باشند و با ارتقاء سطح معلومات و دریافت واقعی از رویدادهای داخلی وتجزیه و تحلیل منصفانه از حوادث منطقه داشته باشند . چرا که خط مقدم ومقاومت اصلی و مبارزه دندان شکن با داعش که دستمایه ننگین استکبار ورژیم های عبری و عربی بوده در سوریه و عراق است.
۲) دشمنان سفاک و ستمگر نظام با این کار احمقانه و ساده لوحانه خود تالیف قلوب و اتحاد اسلامی وانسجام ملی را در میان سران بلند پایه و مسئولان سیاسی کشور هر چه بیشتر تقویت و رهاورد شیرین امنیت و حلاوت بخش اقتدار سرزمینی ایران را فراهم و در میان تمامی اقشار و قبایل اعم از برادران عزیز سنی و کرد و بلوچ و فارس و اذری و……..ـ روح مودت و جان وحدت را تحکیم بخشیدند .
۳) مسئله اخیر پاسخ کوبنده و حفظ و امادگی و هنر دفاع همه جانبه از کیان اسلامی و سرزمین نگهبانی ایران توسط جان برکفان توانمند و غیور مردان سپاه پاسداران را که به رخ جهانیان کشیده شد فقط ذره ای از اقیانوس نمایش قدرت نظامی بود که به تصویر گذاشته شد .
۴) امیدنداشتن به حمایت های چرکین و مضمن و سرطانی بیگانگان و دل ندادن به وعده های دروغین و حرف های فرسوده و پوسیده اجانب و تکیه نکردن به قراردادهای منعقده با دشمن که به جهت داشتن کینه دیرینه و سیلی خورده از نظام وبا التفات به تجارب گذشته هر لحظه بابهانه های واهی بی ربط و نا اساس خلف وعده و پیمان شکتی از انان متصور می باشد . ۵)ایستادگی و پایداری و حمایت خالصانه و قاطعانه و هدایت جانانه و مردانه از گروه های مقاومت و حشدالشعبی و زینیون و فاطمیون و …….ـ دردول اسلامی و مسلمان عراق و سوریه و اعزام نیروهای مستشاری و امداد همه جانبه در امر یاری رساندن به اسیب دیدگان و جنگ زدگان برادران و خواهران ستمدیده و بی پناه ان کشورها تا نابودی کامل گروه های مزدور افراطی و قطع ید کردن حامیان جبار و ظالم منطقه از تندرویان سلفی تکفیری ، ۶) به امید نصرت الهی که همواره مشمول مسلمانان مخلص بوده و پیروز ی عاجل و نهایی در عرصه نبرد و شکست مفتضحانه همه جنایتکاران و حمایت کنندگان گروه منحط و منفور داعش،
والسلام والعاقبة للمتقین حاج حسین حسین زاده فومنی

این خبر را به اشتراک بگذارید :