نماینده مردم فومن و شفت در مجلس؛مدیران باید بیش از دیگران مراقب حفاظت از اطلاعات باشند.

به گزارش صبح فومن به نقل از دیار میرزا محمدرضا محسنی  در جلسه شورای اداری شفت با اشاره به ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر، شهادت یکی از سربازان گمنام در مبارزه با عناصر تکفیری در چابهار را تسلیت گفت و افزود: باید قدردان امنیت کشورمان باشیم که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر رییس جمهور و جانفشانی های نیروهای انتظامی، نظامی و سربازان گمنام این مرز و بوم محقق شده است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از یادگاری های امام خمینی (ره) است تصریح کرد: مسوولین شفت با همراهی مردم  این شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال نامگذاری کرده اند تصریح کرد: همه برنامه های  شهرستان شفت باید پیوست اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه این شهرستان در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت دارای ظرفیت های خوبی است افزود: تولید کلزا و گل محمدی و پرورش کرم ابریشم در کنار تولید برنج می تواند به اقتصاد این شهرستان کمک کند.

وی با بیان اینکه یکی از شهرک های صنعتی فعال گیلان در شفت وجود دارد افزود: برگزاری جلسات رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات صنعت کاران این شهرستان ادامه خواهد یافت.

محسنی در ادامه  با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی به عدم پرداخت یارانه تولید در زمان آغاز این طرح باز می گردد افزود: با پیگیری های انجام شده از مزایده و واگذاری یکی از واحد های بزرگ صنعتی در شفت ممانعت به عمل آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه احیا و بازگشایی راه های عشایری سبب رونق دامداری در  شفت خواهد شد افزود : پیگیری بازگشایی راه ییلاقی ویسرود به طولاب بره در دستور کار قرار گرفته است و نگاه کارشناسانه در آن اعمال خواهد شد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه تجهیز و بهسازی اراضی کشاورزی در افزایش تولید برنج موثر خواهد بود تصریح کرد: روند نوسازی مزارع باید در سال جاری با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری فاضلاب امامزاده ابراهیم شفت پس از ۲۰ سال اجرایی شد افزود: فاز نخست این پروژه به پایان رسیده است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به ظرفیت های گردشگری و طبیعی این شهرستان تصریح کرد: برگزاری جشنواره بومی محلی باید توسط میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و ادارات ذیربط پیگیری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شفت باید گزارش عملکرد ماهانه خود را به فرمانداری گزارش دهند افزود : مدیران بی برنامه جایی در این شهرستان نخواهند داشت.

محسنی با اشاره به مشارکت ۹۲ درصدی مردم شفت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود : برنامه ها و گفتمان دکتر روحانی بیش از ۶۲ درصد آرای مردم این شهرستان را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه با بیان اینکه رقابت های انتخاباتی پایان یافته و فصل رفاقت ها آغاز شده است تصریح کرد : همه اقدامات و ساز و کارها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در شهرستان شفت فراهم شد؛ هر چند برخی بعد از انتخابات بداخلاقی کردند.

محسنی با اشاره به اینکه بیان نکردن عملکرد دولت توسط برخی مدیران دستگاه ها تنها یکی از مظلومیت های دکتر روحانی بود افزود: مدیران شهرستان شفت باید خود را با سیاست های دولت هماهنگ کنند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند خطاب به مدیران شهرستان شفت گفت : تلاش کنید خودتان را به مردم نزدیک کنید.

دشمنان اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف گرفته اند

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به حوادث تروریستی تهران افزود: سربازان گمنام برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خلعت شهادت به تن می کنند و همیشه خوشنام می مانند و امنیت امروز مرهون جانفشانی های نیروهای امنیتی کشورمان است.

وی با بیان اینکه دشمنان کشورمان با حمله به حرم مطهر امام (ره) اسلامیت و با حمله به خانه ملت جمهوریت نظام را هدف گرفته اند افزود: قابل پذیرش نیست که چند نفر اسلحه به دست وارد مجلس شوند وبررسی  این موضوعات در حال پردازش و کارشناسی است.

افتخاری با اشاره به اینکه دشمن از هر روزنه ای برای نفوذ بهره برداری می کند افزود : مدیران باید بیش از دیگران مراقب حفاظت از اطلاعات باشند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را باید از خود آغاز کنیم  افزود : اگر رییس اداره از کارمندان خود انتظار خوب بودن دارد باید ابتدا خودش الگو باشد.

این نماینده مجلس در پایان افزود: مهمترین موضوع در انتخاب مدیران، شایسته سالاری است.

لزوم بازنگری در ساختمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت

حجت الاسلام عادلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در این جلسه حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر را حماسه خواند و از عوامل برگزاری این انتخابات با شکوه نقش قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اوقاف در ۳ حوزه بقاع متبرکه، موقوفات و قرآن کریم ماموریت ویژه دارد تصریح کرد: وجود امامزادگان ابراهیم و اسحاق(ع) در شهرستان شفت یک شاخص ملی و یک فرصت ویژه برای کار فرهنگی است.

عادلی با اشاره به لزوم بازنگری در ساختمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت افزود : طرح مطالعاتی این مکان زیارتی سیاحتی توسط دانشگاه گیلان تدوین شده است و باید در مورد نحوه اجرای آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه کار ساخت بقعه امامزاده اسحاق شفت ادامه دارد افزود: ضریح این مکان مقدس توسط یک خیر ساخته خواهد شد.

این مقام مسوول در پایان افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی امامزاده اسحاق تا کنون برای ساخت این بقعه حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :