روایت حجت الاسلام افتخاری از ورود تروریست‌ها به طبقه هفتم/ حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت مانع اقدامات تروریستی در کشور است.

محمدمهدی افتخاری با اشاره به حضور خود در صحنه حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی گفت: من در روز حادثه ملاقات کننده داشتم که برای آن به دفترم در طبقه هفتم رفتم.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال صبحت با مهمان بودم که سر و صدای تیراندازی را شنیدیم و به سرعت در اتاق را بسته و پشت آن را میز و کتابخانه گذاشتیم و بعد از طریق ارتباط موبایلی در جریان ماجرا قرار گرفتم.
وی افزود: همچنان که منتظر بودیم سر و صدای ورود یکی از تروریست ها را به طبقه هفتم به شنیدیم که بعد از آن نیز نیروی حفاظت سپاه آمد و بعد از معرفی درها را با احتیاط باز کردیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم که فرزند شهید نیز هست، اضافه کرد: تمام مدتی که در اتاق محبوس بودیم از اتاق کناری سروصدای تروریست را می شنیدیم که تک تیر می انداخت و بعد صدای نارنجک را شنیدیم که منفجر شد سپس بعد از چند دقیقه سکوت، نیروی حفاظت سپاه از ما خواست که سریعا طبقه را تخلیه کنیم که جا دارد از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های یگان حفاظت سپاه مجلس تشکر و قدردانی کنم.
افتخاری اظهار داشت: همواره قدرت های بزرگ مخصوصا آمریکا درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده اند و از بدو بروز داعش در سال های اخیر تلاش کرده اند عملیات های مختلفی در جمهوری اسلامی انجام دهند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن سعی دارد اسلامیت و جمهوریت نظام را نشانه بگیرد که این عملیات تروریستی نیز در همین راستا بوده است، عنوان کرد: بعد از انتخابات باشکوه ریاست جمهوری و حضور بیش از ۴۰ میلیون ایرانی پای صندوق های رأی، دشمنان جمهوری اسلامی از مردم سیلی خورده اند و به این واسطه قصد انتقام دارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: سفر نحس رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا، باعث ایجاد تنش و درگیری در منطقه شده که قطع ارتباط بعضی از کشورهای منطقه با قطر نیز در همین راستا است.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه ناامنی های اخیر را به علت فراموش شدن قضیه اسرائیل دانست و افزود: تا کنون شاهد اقدامات تروریستی بسیاری در کشورهای اروپایی و حتی انگلیس ازسوی داعش بوده ایم در حالی که تا کنون هیچ حادثه تروریستی از سمت این گروه در اسرائیل رخ نداده است.
وی ادامه داد: کشورهای غربی تروریسم را به خوب و بد تقسیم می کنند چنانچه اگر حادثه تروریستی در فرانسه، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی باشد محکوم است اما اگر در ایران، افغانستان و عراق رخ دهد محکوم نیست.
افتخاری همچنین اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند ملت ایران از تیر و تفنگ تروریست ها نمی هراسند و تا رهبری هوشمند، سپاه، ارتش و بسیج غیور در خاک میهن حضور داشته و وحدت میان ایرانیان وجود داشته باشد از هیچ قدرتی هراس ندارند ضمن اینکه چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند باید بدانیم اگر مدافعان حرم نبودند اوضاع حوادث تروریستی بسیار بدتر از اتفاقات روز گذشته بود و حضور آنها در جبهه های مقاومت مانع بزرگی برای فعالیت تروریست ها در کشور است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حادثه تروریستی روز گذشته در تهران زبونی و حقارت دشمنان ایران را به اثبات می رساند، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در تمام وهله ها وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و هوشیارانه با کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مانع بروز چنین حوادثی شویم.

وی همچنین ادامه داد: با این حادثه تروریستی عظمت کار شهدای مدافع حرم کاملا آشکار شد چرا که آنان در خط مقدم مردانه جنگیدند و جانشان را نثار کردند تا در درون سرزمین‌مان شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

افتخاری که خود از خانواده شاهد است، در پایان خاطرنشان کرد: اکنون خاضعانه به روح شهدای مدافع حرم سلام و درود می فرستیم و برایشان همنشینی با انبیا و اهل بیت علیهم السلام و اولیا الله را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :