دکتر “هادی نوری” مرد صبور وبی ادعا؛ خدا قوت


در کارزار فعالیت انتخابات ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی، در استان گیلان نقش چهره های برجسته علمی وسیاسی در تبیین عملکرد چهارساله دولت تدبیر وامید و روشنگری آحاد جامعه انکار ناپذیر بود. در میان روشنفکران متعهد، مردی ازتبار میرزا، از کهن شهر فرهنگ وادب، دیار “شیون فومنی” و زنده یاد “کیومرث صابری فومنی(گل آقا)” به نام “دکتر هادی نوری” خوش درخشید.
متانت وصبوری که از ویڗگی های ذاتی “دکتر نوری”عزیز می باشد؛ وی با تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی در اقصی نقاط استان گیلان، همچون سربازی اماده رزم برای موفقیت وپیروزی دکتر حسن روحانی به ایراد سخنرانی پرداخت و با ایجاد فضای پرسش و پاسخ سعی در زدودن ابهام های موجود از اذهان همشهریان گیلانی نمود و با تحلیل های بسیار موشکافانه خود در ثابت قدم شدن اهالی خرد واندیشه و به ویڗه لایه های میانی جامعه که مورد هجمه تبلیغات مسموم رقیب قرار داشتند را رقم زد.
“دکتر هادی نوری” از سرمایه های ارزشمند فرهنگی ودانشگاهی وسیاسی استان ما می باشد که متاسفانه درچرخه مدیریتی استان از وجود این عنصر تاثیر گذار استفاده نشده است.
در دیداری که با تصمیم گیران وتصمیم سازان مدیریت استان گیلان به ویژه استاندار محترم گیلان؛ جناب “دکتر نجفی” در قالب حزب کار گزاران استان گیلان برگزار شد، خواهان توجه حداکثری به استفاده از نیروهای توانمند غرب گیلان در عرصه مدیریت استانی از ایشان گشتیم که با بزرگواری و متانت پذیرفتند و نوید اتفاقات خوشایندی را در دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی دادند‌. امروز زمان مناسبی است تا از وجود چهره ها وعناصر ارزشمند در مدیریت سطوح بالای استانی بهره برده شود‌. البته دکتر هادی نوری عزیز انقدر عزت نفس بالایی دارند که بی هیچ منتی عاشقانه وعالمانه برای استقرار پایه های بنیادین جامعه مدنی وترویج دموکراسی خواهی، رسالت زیستن خویش را معنا نموده است.
توفیقات روزافزونی را برای ایشان از خداوند منان مسئلت دارم

امیر ولیزاده
دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان فومن وعضوشورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان۹۶/۳/۲

این خبر را به اشتراک بگذارید :