رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فومن ؛مردم خواهان برخورد جدی با تبعیض و بی‌عدالتی هستند/عدم توجه مدیران اجرایی و مسئولان به مشکلات جامعه، سبب بی‌اعتمادی مردم به دولت یازدهم شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فومن با بیان اینکه فساد اداری، رانت‌خواری، قاچاق کالا و مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه امروز را فراگرفته است، گفت: مردم خواهان برخورد جدی با تبعیض و بی‌عدالتی هستند.

image

به گزارش صبح فومن؛حمید پیرقدیمی در گفت‌وگويي با بیان اینکه استقامت و پایمردی ملت ایران سبب شده تا انقلاب اسلامی تاکنون پابرجا باشد، اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه کنار نیروهای مسلح سبب پیروزی‌های متعدد ایران شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فومن با اشاره به انتخابات پیش‌ِرو و با تأکید بر اینکه “اکنون ما در شرایط حساسی به‌سر می‌بریم”، افزود: عظمت و حق ملت ایران بالاتر از آن است که ما در دولت‌مردان می‌بینیم و در جامعه امروز عدم توجه مسئولان به گفتمان انقلاب اسلامی مورد اعتراض مردم است.

پیرقدیمی با ابراز اینکه شایستگی مردم ایران بیش از آن است که مدیران در برنامه‌های خود بیان می‌کنند، تصریح کرد: اگر مسئولان به مردم اعتماد کنند، ملت ایران ثابت کرده که در همه ابعاد اقتصادی و حتی برای رسیدن به خودکفایی می‌تواند بر مشکلات چیره شود.

وی با بیان اینکه “توانستیم در مشکلات دفاعی با وجود نخبگان، نیروهای انقلابی و نیروهای مسلح با مدیریت جهادی و عمل انقلابی توانمند شویم” گفت: با استفاده از استعدادهای بالقوه و بالفعل جوانان ایرانی، امروز با اتکای به قدرت و نیروی داخل بهترین ابزار دفاعی را ساختیم، موضوع مذکور تنها با نگاه به داخل، اتکا به جوانان و ملت ایران دست یافتنی است، متأسفانه این فکر در دولت یازدهم نهادینه نشد و موجب دغدغه و اعتراض مردم بود.

وی ابراز داشت: به فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیریت جهادی، استفاده از سرمایه ایرانی، نیروهای زبده و جوان ایرانی، فرهیختگان و دانشمندان توجهی نشد و عدم‌توجه مسئولان بر این امر بر ناراحتی مردم افزود.

‌پیرقدیمی با تذکر اینکه فساد اداری به‌صورت علنی، رانت‌خواری، قاچاق کالا و مشکلات متعدد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز را فراگرفته است، افزود: عدم توجه مدیران اجرایی و مسئولان به مشکلات جامعه، سبب بی‌اعتمادی مردم به دولت یازدهم شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فومن با بیان اینکه مردم تقاضای تغییر رویکرد در مسائل مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در کشور را دارند، اظهار داشت: مردم خواهان برخورد جدی با تبعیض و بی‌عدالتی هستند.

وی با تأکید بر اینکه عدم توجه مدیران نسبت به خواسته‌های به‌حق مردم مورد اعتراض ملت است، گفت: متأسفانه فاصله مدیران از سطوح بالا تا به پائین سبب نارضایتی است و نقدهای منصفانه یا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد و یا می‌گویند “شما مخالف دولت هستید”.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فومن با اشاره به اینکه دولتی که نقدپذیر نباشد به هیچ وجه نمی‌تواند به عیب‌های خود پی ببرد و خود را اصلاح کند، افزود: ملت ایران پیروی فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند حماسه‌ای پرشور در ۲۹ اردیبهشت بیافریند.

وی با اظهار اینکه “با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، اقتدار، عظمت، قدرت و زنده بودن مردم ایران را یک‌بار دیگر به دنیا اعلام می‌کنیم” تصریح کرد: با بصیرت و انتخاب فرد اصلح و با ایجاد رویکردی که به‌نفع مردم و جامعه اسلامی است یک بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان می‌کوبیم.

پیرقدیمی با تأکید بر اینکه برجام برای ملت ایران تلخ بود و خواسته‌های ملت ایران در این تفاهم‌نامه محقق نشد، خاطرنشان کرد: برجام اگر دستاوردی هم داشته از اقتدار ملت ایران و هدایت‌ها و نصایح رهبری به تیم مذاکره کننده بوده است.تسنيم

این خبر را به اشتراک بگذارید :