اسماعيل برزگر معتمد منطقه حاجي آباد:

شورای شهر در زیبا سازی منطقه هیچ قدمی برنداشته است/٣عضو شورا در منطقه ما هميشه حضور فعال داشتند

اسماعیل برزگر با بیان اینکه شوراها نماد دموکراسی دینی هستند، گفت: شوراها دارای اختیارات مشخصی هستند که به ان عمل نمی کنند.
این شهروند حاجی ابادی با تصریح براینکه شوراها هنوز برخی قوانین را نمی دانند، خاطرنشان کرد: عدم وظیفه شناسی مردم را بدبین می کند.
وی با یادآوری اینکه انشقاق درون شورا معضل این شورا بود، ادامه داد: منطقه حاجی اباد بعنوان ویترین فومن در حاشیه قرار گرفته است.
این شهروند با تاکید براینکه حاجی اباد زیر سایه سنگین پل ورودی نیمه کاره، رها شده است، خاطرنشان کرد: بهترین کار شورای چهارم برای حاجی اباد احداث اب بند برای این منطقه بود.
وی با اشاره به اینکه اعضا شورای شهر شهر در ابتدا راه مهمان مردم آن منطقه بودند، متذکرشد: یک عضو شورا هیچ وقت پا در بین مردم حاجی آباد نگذاشته است.
این شهروند فومنی با تاکید براینکه آقای نعمتی و دیگر شورا گفته بودند که اگر اب های سطحی را نتوانیم حل کنیم دیگر خود را شورا نمی دانیم، افزود: شورای شهر بزرگترین معضل منطقه را برطرف کرد.

image
وی با قدردانی از قربانزاده فرماندار اسبق و عامر معاون فرماندر و اعضا شورای شهر در این پروژه زحمات زیادی را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: این پروزه یادگار خوبی برای مردم بود.
برزگر با تصریح براینکه قطع درختان چنار حاجی آباد کنار جاده را نا همگون کرده است، گفت: خواهشمنديم اعضا شورا به قولی که برای درختان کاج که منطقه را کور کرده است عمل کنند.
اسماعیل برزگر با تصریح براینکه شورای شهر در زیبا سازی منطقه هیچ قدمی برنداشته است، متذکرشد: کانال حاجی اباد در موقعی که ایمن سازی نشده بود، موجب غرق شدن یک نفر شد که اکنون ایمن سازی شده است.
برزگر با اشاره به اینکه حاجی اباد از نظر شهرسازی توسعه و ضوابطی نداشته است.
وی با اشاره به اینکه مغازه های حاجی اباد نسبت به سطح خیابان خیلی پایین تر قرار دادد، خاطرنشان کرد: مردم آماده همکاری با شهرداری هستند تا منطقه را برطرف کنند که شهرداری قدم بر نداشته است.
وی با یادآوری اینکه همه جا به ورودی شهر اهمیت می دهند و در فومن اینگونه نبوده است، افزود: روشنایی منطقه حاجی اباد در سطح بسیار نامطلوبی قرار دارد.و از اداره برق تقاظا داريم پيگير مشكل مردم باشند
وی با اشاره به اینکه در خصوص اسفالت منطقه که یکی از قول های شورای چهارم بود هیچ گونه تحرکی را در منطقه شاهد نبودیم، اضافه کرد: حاجی اباد یکی از محلات پرجمعیت و بزرگ فومن است که در حاشیه واقع شده است.
این شهروند فومنی با تصریح براینکه شورای شهر برای کمک به هیات مذهبی منطقه مصوبه داشت، ادامه داد: شورای شهر به مصوبه خودش در این مورد عمل نکرد و هیچ پول و کمکی به هیات تعلق نگرفت.
وی با تاکید براینکه حاجی اباد هیچگونه تابلو معرفی ندارد، افزود: از شهرداری فومن تقاصا مندیم قولی که در خصوص نصب تابلو نامگذاری و معرفی محله داده بودند را عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته زمین های نسقی مشکل داشتند و اکنون با تغییر قوانین برطرف شده است، افزود: منطقه حاجی اباد در ساخت و ساز های انبود بسیار ضعیف است.
وی یکی از مشکلات ساخت و ساز ان منطقه را حریمی که اداره راه و شهرسازی برای پل ورودی مشخص کرده است دانست و خاطرنشان کرد: زمین های منطقه برای ساخت و ساز و حریم راه باید تعیین و تکلیف شود.
این شهروند فومنی با تصریح براینکه کنار گذر حاجی اباد برایش کانیوو در نظر گرفته نشده است، گفت: بارندگی های شدید بعد ها موجب ابگرفتگی خانه های حاشیه خیابان می شود.
و در پايان متذكر شد هميشه اعضا شورا نسبت به راي گيري خودشان ٥ به علاوه ٢ بودند و بايد بيان كنم اقايان نعمتي،عليزاده وعليدوست هميشه در منطقه حاجي آباد حضور فعال داشتند و بابت پيگيري كارهاي صورت گرفته ما ميتوان گفت اين ٣عضو تاثير گذاري بالايي نسبت به ساير اعضا داشتند

این خبر را به اشتراک بگذارید :