تیم های شهرداري فومن و داماش گیلان جریمه شدند

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به تخلفات دیدار تیم های شهرداری فومن و داماش گیلان را که هفته گذشته در استادیوم آزادی فومن برگزار شده بود، را صادر کرد.
علیرضا وهابی افزود: بر اساس رای صادره ، باشگاه شهرداری فومن به دلیل تخلفات مختلف هواداران این تیم شامل فحاشی به داور و بازیکنان تیم مقابل، پرتاب اشیاء ، ترقه و تکرار تخلفات پس از خروج اتوبوس تیم میهمان با پرتاب سنگ به شیشه اتوبوس حامل بازیکنان، در مجموع به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محوم شد.
وی اظهار کرد: همچنین حسن اشجاری بازیکن این باشگاه به دلیل انجام حرکات ناشایست و زننده نسبت به تماشاگران تیم مقابل، به ۲ جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وهابی ادامه داد: باشگاه داماش گیلان نیز به دلیل تخلفات مختلف شامل داشتن پنج بازیکن اخطاری، فحاشی تماشاگران این باشگاه به داور و بازیکنان تیم مقابل و پرتاب اشیاء در مجموع به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
طبق اعلام کمیته انضبطی فدراسیون فوتبال، در صورت تکرار تخلفات فوق در بازی های آینده ، این ۲ تیم از حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی محروم خواهند شد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن چهارشنبه گذشته در هفته پنجم از مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش گیلان با نتیجه ۲ بر یک حرف خود را شکست داد.
تیم های داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، ۱۲ تیم حضور دارند که در ۲ گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.ايرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :