- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

بخشدار مرکزی فومن؛ هیأت های اجرایی باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند

احمد قدیمی از برخی مشکلات پیش آمده در فضای مجازی شهرستان در خصوص هیئت اجرائی و نظارت خبر داد

، گفت:با تاکید بر اینکه هیات های اجرایی و نظارت باید از دخالت دادن تفکرات خود در انتخابات پرهیز کنند، گفت: جناح بندی و طرفداری از افراد و گروه ها، دور از شأن مجریان و ناظران انتخابات است ودر اجرای قوانین صحیح انتخابات اصل بی طرفانه بودن در قانون تاکید شده است

image

قدیمی با تاکید بر اینکه کلیه عوامل اجرائی و هیئت محترم نظارت می بایست به قانون و اصل بی طرفی تمکین نمایند اظهار کرد؛ در شرایط رعایت قانون است که انتخابات در مسیر صحیح پیش رفته و عدالت و انصاف برای همه ی کاندیداها اجراء و از درگیری و تنش در منطقه کاسته و به حداقل می رسد .
ایشان وظیفه ذاتی وزارت کشور و هیئت اجرایی را اجرای صحیح انتخابات بر اساس این دو اصل حیاتی است.
بخشدار مرکزی وظیفه هیئت نظارت را نظارت صحیح بر هیئت اجرایی می باشد و حق هیچ گونه دخالت در امور اجرایی رانداردگفت: اگر هیئت های اجرایی و نظارتها در چهار چوب قانون وشرح وظایف و حدود اختیارات خود در انتخابات اقدام نمایندهیچ گونه تنش و درگیری و مشکلات از این قبیل پیش نخواهد آمد..
قدیمی با اشاره به اینکه دخالت هیئت اجرایی بر نظارت وبرعکس نظارت بر اجرایی به اتلاف وقت و هرج و مرج و درگیری و تنش در بین احاد مردم و کاندیداها منجر می شود گفت:تلاش بنده به عنوان بخشدار مرکزی و رئیس هیئت اجرایی این بخش حرکت بر مدار قانون و رعایت انصاف و عدالت بر اساس اصل بی طرفانه بودن است.

image
بخشدار مرکزی فومن امیدوار شد تا به حول قوه الهی و با همکاری شبانه روزی اعضای هیئت اجرایی و نظارت و همکاری و مساعدت مسئولان و مردم فهیم و قدر شناس بخش مرکزی فومن انتخابات صحیح و ارامی را در منطقه شاهد باشیم.
بخشدار مرکزی شهرستان فومن در بخش دیگری از گفتگو ی خود به خسارتهای وارده بر اثر وزش باد شدید در شهر فومن گفت:در وزش باد شدید در شهرستان علاوه بر پارگی سیم های برق و روشنایی معابر ، قطعی گاز منازل مسکونی ، آتش سوزی،سقوط درختان،تخریب سربندی پایگاه بسیج و همچنین بیش از ۱۴۰ مورد تخریب سربندی منازل و ۱۵ مورد تخریب سربندی مغازه و ۶۰ مورد تخریب دیوار و ۸۳ مورد تخریب انبار برنج و …. را داشتیم.
وی از تمهیدات اندیشیده شده در ستاد بحران شهرستان و بررسی مشکلات ناشی از وزش باد خبر داد و گفت: امیدواریم با بررسی های میزان خسارتها تسهیلات به خسارت دیدگان اعطا شود./تهیه خبر؛زلیخا صفری