عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از منطقه حادثه ديده امامزاده ابراهيم (ع) شفت بازديد نمود/نويد مستقر شدن دو خودروي آتش نشاني بطور ثابت در اين شهرك

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام افتخاري نماينده مردم فومن و شفت در مجلس روز گذشته٢٥فروردين ماه با حضور در شهرستان شفت از تعدادي از روستاهاي اين شهرستان بازديد نمود.

عضو كميسيون عمران مجلس ضمن حضور در منطقه امامزده ابراهيم (ع) از نزديك مناطق آسيب ديده و حادثه ديده در آتش سوزي مدتي پيش اين شهرك و همچنين از كوههاي مجاور حرم كه به دليل سستي زمين و گل در حال ريزش ميباشد را نيز بازديد نمودند.

در ادامه اين حضور ،ايشان به زيارت حرم مطهر امامزاده ابراهيم(ع) مشرف شده و ضمن اداي احترام به اين آستان مقدس ،پاي صحبت مردم،بازاريان و اهالي اين منطقه نشستند.

نكته جالب توجه اينكه ايشان به نكات و مطالب و مشكلات مردم گوش فرا داده و در ادامه توضيحي در خصوص اقدامات پيش رو و پيگيري هايي كه در سطح شهرستان با كمك فرماندار در حال انجام مي باشد مطالبي را بيان داشتند.

حجت الاسلام افتخاري بيان داشت؛ در بخش اقتصادي و اشتغال كشور كمي با مشكل مواجه هستيم كه ان شاالله با توجه به رهنمود هاي مقام معظم رهبري و نيز با كمك شما مردم و همت همه مسوولين بتوانيم گامي رو به جلو بگذاريم.

وي گفت؛اقداماتي در حال انجام بوده و پيگير بازسازي مسير محدوده اين بارگاه مبارك هستيم تا زائرين و مهمانان با ورود به اين منطقه با مشكل مواجه نشوند.
نماينده مردم فومن و شفت؛ضمن ابراز ناراحتي از حادثه اخير آتش سوزي در مناطقي از اين شهرك نويد اين را دادند كه با توجه به مذاكراتي كه با دكتر نجفي استاندار گيلان صورت گرفته بزودي خودروهاي آتش نشاني بطور ثابت در شهرك امام زاده ابراهيم(ع) مستقر خواهند شد تا احيانا اگر حادثه اي پيش آيد اين وسائط امدادي ،خدمات رساني نمايند.

همچنين دستورات لازم جهت مساعدت در روند ساخت املاك حادثه ديده در آتش سوزي به مسوولين زيربط داده شده است.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در ادامه با توجه به گله مندي مردم،بازاريان و زائرين از مسيرهاي منتهي به اين شهرك و عدم مكان پارك خودرو، از نقاط در حال بهره برداري و مسير هاي در حال احداث جهت ورود و خروج خودروهاي زائرين و پاركينگ ها بازديدي صورت داده و قول مساعد و پيگيري در خصوص روند پيشرفت انجام اين اقدامات را دادند.

لازم بذكر است رييس و جمعي از اعضاي دفتر ايشان در حوزه شفت و همچنين رييس كميته امداد امام(ره) شهرستان شفت وي را همراهي نمودند.

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :