فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: مسئولان این شهرستان اعتقادی به راهیان نور ندارند و حتی برای برگزاری یک جلسه در این زمینه کوتاهی می‌کنند و یا اگر حمایتی هم صورت دهند بسیار ناچیز است.

سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فومن اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و جوانان این شهرستان نیازمند فرهنگ شهید و شهادت هستند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور نسخه شفابخشی در برابر هجمه‌های بی‌شمار دشمنان است، گفت: جوانان در این مناطق عملیاتی با روایتگری رزمندگانی که ۸ سال در کنار شهدا بوده‌اند بیشتر با مولفه‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اعزام ۲۴۰ بسیجی از این شهرستان در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به راهیان نور، گفت: با وجود تلاش‌هایی که صورت دادیم اما هیچ مسئولی در اعزام این افراد از شهرستان در کنار ما نبود.

میرزاپور با بیان اینکه راهیان نور جزء وظایف ذاتی و مصوبه هیئت دولت است، تصریح کرد: راهیان نور یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است اما متاسفانه با برخورد سرد مسئولان در اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی در این شهرستان مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: مسئولان این شهرستان اعتقادی به راهیان نور ندارند و حتی برای برگزاری یک جلسه در این زمینه کوتاهی می‌کنند و یا اگر حمایتی هم صورت دهند بسیار ناچیز است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه راهیان نور از صفر تا صد متعلق به دولت است، گفت: ما فقط مجری برای انجام هماهنگی‌ها در راهیان نور هستیم و تمامی تلاش خود را برای روشن نگه داشتن چراغ راهیان نور انجام می‌دهیم.

میرزاپور با اشاره به اینکه مردم، جوانان و قشر دانش آموز ما استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور دارند، افزود: این امر نشان دهنده این است که نسل سوم و چهارم انقلاب همچنان تشنه شهادت و شنیدن رشادت‌های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید به اردوهای راهیان نور اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نگذارند جنگ نرمی که دشمنان برای جوانان ما تدارک دیده‌اند سبب شود تا خدای ناکرده سبک و سیاق زندگی نسل سوم و چهارم انقلاب دستخوش تغییر شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه اردوهای راهیان نور پاتک فرهنگی بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان است، اظهار داشت: متاسفانه جلسات اعزام راهیان نور مورد استقبال مسئولان این شهرستان نیست

این خبر را به اشتراک بگذارید :