پيام مهندس شاهين عليزاده كانديداي پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر فومن

به‌نام خالق زیبایی‌ها
از همه سوی جهان جلوه او می‌بینم جلوه اوست جهان کز همه سو می‌بینم  چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل آن نگارین همه رنگ و همه بو می‌بینم
اکنون که موسم زایش و رویش است و رستخیز طبیعت بستر پویایی و تحول و دگردیسی را پهن می‌نماید و دل‌ها و جان‌ها پر از مهر و امید و عشق و دوستی می‌‌‌شود و منظومه‌ی فرهنگی نوروز با روح عمیق بهاری در گستره گیتی با مفاهیم عمیق اعتدال، دوستی، روشنایی و زندگی به خوانش می‌آید. به مبارکی و فرخی، نوروز خجسته را به ملت ایران و همه شهروندان عزیز فومنی تبریک و شادباش عرض می نمایم. و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از آرامش و آسایش، برکت، معنویت، عزت و پیشرفت توام با مهر و امید برایشان آرزومندم.
اکنون با دعای همه همشهریان عزیزم در سال جدید گام در راهی می‌گذارم که به آن اعتقاد داشته و باور همیشگی‌ام بر آن استوار بوده است. «خدمت صادقانه به مردم عزیز» به آنان که هر چه دارم از منت و محبت آنهاست. به آنان که همیشه مرا همراه بوده‌اند و همیار و حمایت و هدایتم کرده‌اند. از تاب‌راه‌ها و کوران‌های مدیریت شهری گرفته تا چالش نهادینه‌سازی قانون و پایبندی به اخلاق و نزاکت در روزهای ابتدایی دوره خدمت‌گزاری در شورای شهر چهارم را همه را با توکل به خداوند متعال و پشتوانه و دلگرمی شهروندان عزیزم علی‌رغم کاستی‌ها و حاشیه‌‌سازی‌های هدفمند، عبور دادیم و صبورانه طی کردیم. و با احیای پاک دستی در مدیریت شهری و انظباط در فرایندهای مالی و ثبات مدیریت اثربخش که هدف اساسی ما و شهروندان بود که همگان به آن اذعان و تاکید داشتیم به متن برگشتیم. صدای‌مان با صدای مردم گره خورد و بانک عدالت و صداقت و امانت‌داری را همه ما شنیدیم و مطالبه کردیم. در این مسیر مماشت نکردیم محافظه‌کار نشدیم بلکه قانوگرایی و قانومندی را با هم یک صدا فریاد زدیم.
آن چه بر ما گذشت هزینه نبود، آموزش و آموختن بود تمرین با هم بودن بود و یک صدا شدن برای بهبود فرایندها، جمع شدگی برای جمعیت شدگی در مقابل متخلفان و تاراج کننده بیت‌المال بود. پایش منیت‌ها و رویش صبر و بردباری بود. تمرین تفکر شورایی بود. علی‌رغم اختلافاتی که در رویکردها و دیدگاه‌ها وجود دارد نه تنها نقصان نیست بلکه راه‌گشا پیچیدگی‌ها و گره‌گشای مشکلات است. تضارب آراء ذاتی هر جامعه پویاست. و شوراها در واقع محل تلاقی افکار و تبادل اندیشه‌ها برای تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مطلوب و کارآمد برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان هستند.
آگاهی بخشی را با هم آغاز کردیم، عملکرد ضعیت مدیریتی شهری و شورای ناکارمد را با هم به چالش کشیدیم، نقد فضای آن روز را با هم در میتینگ‌های انتخاباتی شورای شهر سرودیم. مطالبه ما، پیام ما تغییر بود. ایستادیم و پافشاری کردیم هرچند کاری سخت و طاقت فرسا در فضای غبارآلود آن روزها بود اما شهامت، شجاعت، استقلال، آزاد‌اندیشی را از شما آموختم و آمدم تا سر دهم برای آن چه که عهد بستیم. و امروز استمرار راه دیروز است و باز هم با توکل به خداوند متعال و دلگرمی و پشتوانه شما بزرگواران که در واقع پایشگر و پرسشگر حقیقی هستید قدم در راه بی برگشت بگذارم.
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

این خبر را به اشتراک بگذارید :