پیام علیرضا علیدوست کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر فومن

image

بسم الله الرحمن الرحیم
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
بیا تا همه تن به کشتن دهیم
مبادا که کشور به دشمن دهیم
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود”فردوسی”

سلام و درود فراوان می فرستم خدمت مردم شریف و نجیب شهرستان فومن ؛ بویژه خدمت شهروندان عزیز و فهیم شهر فومن.
مجددا فرارسیدن “عید نوروز “و سال نورا که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) ؛ به سال اقتصادمقاومتی ، تولیدو اشتغال نامگذاری شده است ؛خدمت شما تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم در سال جدید ، با استعانت از خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم گام های موثرتری در تحقق شعار سال بر داریم.
در طلیعه سال ،نو یادو خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا را گرامی می دارم و به روح پرفتوح امام راحل” ره “بنیانگذار عظیم‌الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس ،سلام و صلوات می فرستم.
بدون شک،پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل” ره “وحمایت های ملت قهرمان ایران،
دستاوردهای ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورده و یکی ازآنها،حق تعیین سرنوشت و واگذاری اداره امور کشور به دست خود مردم است که تجلی آن را در برگزاری انتخابات و همه پرسی ها ؛ اعم از ریاست جمهوری ، خبرگان رهبری ، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا شاهد بوده ایم.
اکنون نیز در فصل جدیدی از انتخابات قرار داریم و طبق برنامه زمانبندی شده در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار خواهد شد.
حضور فعالانه در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.
حق است؛ چون هر فرد ایرانی که واجدالشرایط باشد، می تواند خود را در معرض انتخاب قرار دهد.
تکلیف است ؛ چون همه ما مکلف به حضور در انتخابات و پای صندوق های رای هستیم و این امر مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )قرار گرفته است.
بنده ناچیز در خرداد ماه سال ۱۳۹۲وبا رای مثبت شما پدران، مادران ، برادران و خواهران عزیز به دوره چهارم شورای اسلامی شهر فومن راه پیدا نمودم و خود را مدیون حمایت ها و راهنمایی های همه جانبه شما دانسته و می دانم.
در طول مدت خدمتگزاری در سنگر شورا ،همواره تمام توان و تلاش خود را در راه خدمت به همشهریان عزیز به کار بستم تا به عهدی که باشما بسته و سوگندی که یاد کردم ،پایبند باشم و علی رغم تمام کمی ها و کاستی توانستم به کمک و یاری سایر همکاران شورایی خود ،حداقل ها را در شهر و دستگاه شهرداری نهادینه کنم و صد البته می دانم ؛ آنچه که تاکنون صورت گرفته بسیار ناچیز بوده و شایستگی و لیاقت شهر فومن بیش از آنچه که انجام شده است؛ می باشد ،و برای رسیدن به نقطه مطلوب و ارتقای خدمات شهری باید تلاش های بیشتری صورت پذیرد.
اینک ؛با توکل به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر “عج” و بعد با تکیه بر همت بلند شما ،مجددا قدم در مسیر خدمتگزاری قرار داده و در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهرفومن ثبت نام نموده ام و ضمن اعلام اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه ،و ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در برابر خواست و رضای شما شهروندان عزیز ،سر تعظیم فرو آورده و به مر‌ قانون و تصمیم مراجع صلاحیت دار تمکین می کنم. اولویت اصلی من ، تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ، ریاست جمهوری و شورای شهر می باشد و به “برد” یا” باخت” در انتخابات توجه چندانی ندارم ؛ زیرا اعتقاد دارم :
برنده شدن صرفا به معنای انتخاب شدن نیست؛ برنده واقعی کسی است که در انتخابات حضور پیدا می کند ،اعم از اینکه نامزد انتخاباتی باشد یا رای دهنده ؛و بازنده کسی است که در انتخابات شرکت نمی کند و آب به آسیاب دشمنان قسم خورده نظام و میهن می ریزد.
برنده واقعی در هر انتخاباتی؛ به تعبیر مقام معظم رهبری ،در درجه اول مردم هستند ،و آفرین اول هم، از آن مردم است.
از این رو ؛ضمن اعلام حضور فعالانه خود در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و همچنین اعلام مراتب ثبت نام خود، همه شما را به حضور گسترده و چشمگیر در انتخابات سال ۱۳۹۶ دعوت می نمایم تا هر برگ رای ما ورق زرین دیگری باشد بر تاریخ پرفروغ کشور عزیزمان ایران .
وعده دیدار ما؛ ۲۹اردیبهشت ماه ،در پای صندوق های رای.
ارادتمند شما- علیرضا علیدوست
چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹۶

این خبر را به اشتراک بگذارید :