امام جمعه فومن؛شایسته است خدمتگزاران و مسئولان این شهرستان تا پایان سال عملکرد یکساله خود را از تریبون نماز جمعه به گوش مردم برسانند.

به گزارش صبح فومن:حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی امام جمعه فومن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: به همه توصیه می‌کنم تا تقوای الهی پیشه کرده و در همه حال خداوند را ناظر بر احوال خود بدانند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه در روایات اشاره شده است که ائمه اطهار از لباس ویژه و مجزا برای نماز جمعه استفاده می‌کردند، گفت: بهتر است که مومنان برای نماز جمعه لباس ویژه و مجزا به تن کنند.

صفوی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی این عرصه را گسترده دانست و افزود: باید با دشمنان طبیعت و سودجویان این عرصه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات رساند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در پیش است، تصریح کرد: تبلیغات و سیاسی کردن فضا و محافل  پیش از موعد انتخابات یک فاجعه است و باید با این عوامل برخورد شود.

صفوی با اشاره به اینکه شعار امسال توسط مقام معظم رهبری “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”  نامگذاری شده است، گفت: شایسته است خدمتگزاران و مسئولان این شهرستان تا پایان سال عملکرد یکساله خود را از تریبون نماز جمعه به گوش مردم برسانند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه چشم امید داشتن به دوستی با آمریکا خیانت به شهدا و ملت است، افزود: مهمترین هدف آمریکا این است که با این نظام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مخالفت و دشمنی کند.تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :