نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در فومن گفت: اگر عدالت به درستی در جامعه پیاده شود نوعی اعتمادسازی و تقویت نیاز مردم و مسئولان را به وجود خواهد آورد.

به گزارش صبح فومن به نقل از خبرگزاری شبستان ؛ آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز(۱۳اسفند) در مصلی نماز جمعه فومن اظهار داشت: در طول تاریخ هر جا با امامت و ولایت فاصله گرفته شده جامعه در بخش‌های مختلف فکری و اجتماعی آسیب دید.

وی با بیان اینکه در غیبت امام زمان(عج)، امامت و رهبری به ولایت سپرده شده است، افزود: مواضعی که مقام معظم رهبری دارد، مربوط به جهان اسلام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان یک مصلح دینی به جوانان اروپایی نامه نوشتند، گفت: این تشنگی در  دنیا به وجود آمده که هویت خود را بازیابی کنند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این ۲۸ سال خود را وقف نظام کرده‌اند، تصریح کرد: همه بحران‌ها و فتنه‌های مختلفی که در این چندساله در کشور اتفاق افتاده، توسط مقام معظم رهبری هدایت شد.

وی با بیان اینکه رکن نظام را باید روز به روز تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: نظام ما بر پایه عدالت استوار شده است و ظلمی نباید نسبت به مردم صورت بگیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر عدالت به درستی در جامعه پیاده شود خودش نوعی اعتمادسازی و تقویت نیاز مردم و مسئولان را به وجود خواهد آورد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مردم تا حدی تاب مشکلات را دارند، افزود: بقای انقلاب در قبول جمهوری اسلامی بر مبنای اسلامیت در مملکت با ۹۸ درصد آرای مردم بوده که مردم سال به سال حضور خود را در انتخابات و در عرصه‌های دیگر نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشان از عدم دیدن مشکلات نیست، گفت: آمدن مردم در راهپیمایی‌ها و صندوق‌های رای برای استحکام و کلیت نظام و حفظ آرمان‌های شهدا است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده بلکه خون‌های پاکی برای این انقلاب ریخته شده است،تصریح کرد: مسئولیت‌ها باید مرور شود و عدالت را در جامعه جاری و ساری کنیم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مردم تشنه عدالت هستند، خاطرنشان کرد: اگر حقوق‌های نجومی و اختلاس ها نباشد و اگر همه به وظیفه اصلی خود عمل کنند، قطعا نوعی اعتمادسازی در میان مردم به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک اصل برای مسئولان نظام جلوه گر شود، اظهار داشت: اگر قدرت علمی و دفاعی نظام نبود آنها را به میز مذاکره نمی‌کشاندند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام افرادی را که اختلاص می‌کنند باید به شدیدترین وضع و در کوتاهترین زمان محاکمه کنند، افزود: شعارهایی که زمینه تحقق آنها در جامعه فراهم شود مانند عدالت محوری، حقوق مردم و حفظ کرامت مردم لازم است.

image image image image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :