فرمانده سپاه ناحيه فومن؛اعزام ۳۵۰ نفر بسیجی به مناطق عملياتي جنوب كشور/در اردوی راهیان نور بدنبال انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب هستیم .

به گزارش صبح فومن ،فرمانده سپاه ناحیه فومن راهیان نور را بزرگترین کار فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود : کسانی که خودشان در زمانی که هیچ شبکه تربیتی وجود نداشت و با وجود انواع فسادهای اجتماعی و انسانی ، راه انسان سازی را درپیش گرفتند و با تبعیت از پیر و مراد خود امام خمینی (ره) به درجات عالیه رسیدند؛حال پس از گذشت چند نسل این کارخانه انسان سازی شهدا همچنان درحال کار است.

image
وی با بیان این نکته که اثرات اردوهای راهیان نور قابل لمس است ، افزود: زائرینی بوده اند که با رفتن به مهمانی شهدا مورد توجه شهدا قرارگرفتند و راه تربیتی را پیدا کرده اند.
سرهنگ میرزاپورادامه داد: ما در اردوی راهیان نور بدنبال انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب هستیم .

وی افزود : ان شاء الله این عزیزان پس از بازگشت بیش از پیش پاسدار راه شهدا و اهداف ارزشمند شهدا خواهند بود و فرهنگ شهدا و تفکر آن عزیزان گلگون کفن و ایثارگر را در زندگی خود تسری دهند.
فرمانده سپاه ناحیه فومن حضور جوانان ، نوجوانان و آحاد مردم در کربلای ایران را نشان دهنده و ارادت به شهدا و آرامان های آن دانست و عنوان کرد : راه سعادت و عاقبت بخیری پیروی از راه امام و شهدا بدست می آید .
فرمانده سپاه فومن گفت : ۳۵۰ نفر بسیجی در قالب ۸ دستگاه اتوبوس ۲۲ اسفند به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام می شوند وی به همه زائران توصیه نمود که با وضو در سرزمین نور حضور یابند و از این فرصت استثنایی به نحو مطلوب استفاده نمایند..
شایان ذکر است افراد متقاضی می توانند با مراجعه به حوزه های مقاومت در اردوی راهیان نور ثبت نام نمایند . وی ادامه داد : زائرین این دوره در برنامه های فرهنگی شهید صیاد شیرازی شرکت می نمایند .

این خبر را به اشتراک بگذارید :