محور ماسوله لارچشمه که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فومن گفت: محور ماسوله لارچشمه که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش صبح فومن؛مهندس نیما شفقی از بازگشایی محور ماسوله لارچشمه که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود خبر داد و اظهار کرد: ریزش کوه در ساعت ۳بامداد دوشنبه ۳اسفندماه موجب مسدود شدن محور ماسوله لارچشمه شد. بلافاصله با اطلاع یافتن، نیروهای راهداری در مسیر حاضر و مشغول به بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران حدود ۲۰۰متر ریزش‌برداری صورت گرفته است، افزود: با تلاش‌های نیروها و اکیپ‌های راهداری نسبت به پاکسازی اقدام و در حال حاضر تردد در این مسیر در حال انجام است.

شفقی  بارش برف و باران، نفوذ آب‌های زیرزمینی را از عوامل سست شدن و ریزش کوه دانست و عنوان کرد: برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی باید نسبت به احداث دیوار حائل اقدام شود. این امر نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولین استانی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فومن در پایان با بیان اینکه برای بازگشایی و پاکسازی این محور یک دستگاه لودر، گریدر، کامیون و یک دستگاه سواری و ۷راهدار در مسیر مسدود شده حاضر و مشغول به فعالیت شدند، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تداوم ریزش‌ها مشکلی وجود ندارد و مسیر به طور کامل بازگشایی شده است. ماموران راهداری در حال آماده‌باش و مشغول به فعالیت می‌باشند.ایسنا

85971 85972 85977 85978

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :