نماینده فومن وشفت در مجلس ازکسب مجوز برای راه اندازی دوطرح بزرگ صنعتی در این دو شهرستان خبرداد


به گزارش صبح فومن؛نماینده فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی ازکسب مجوز برای راه اندازی دوطرح بزرگ صنعتی در این دو شهرستان خبرداد و گفت: این طرح ها به زودی و درصورت توافق در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که بعدازظهر چهارشنبه در سالن آیت الهه بهجت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت عمل و تعامل همه دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی در خصوص توسعه و رشد شهرستان فومن ضروری است.

وی با اشاره به دریافت مجوز دو طرح بزرگ صنعتی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرهای فومن و شفت، یادآورشد: این طرح ها به زودی و در صورت توافق در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

افتخاری به انباشتگی مشکلات در برخی حوزه های شهرستان فومن اشاره و تأکید کرد: حل و رفع این مسائل و مشکلات نیازمند زمان و تعامل همه مدیران و دستگاه های اجرایی شهرستان است.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی، توسعه و احیای کشاورزی و صنایع تبدیلی، موضوعات فرهنگی، تربیت بدنی و ورزش، عمران و گردشگری را از اولویت های خود برای رشد و توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه شهرستان در بسیاری از این حوزه ها با کمبود و مشکل مواجه است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی و زیرساخت های روستایی نیازمند تعامل و اهتمام ویژه از سوی همه مسئولان هستیم، گفت: رفع مشکلات حوزه جوانان به ویژه ایجاد فرصت های شغلی یکی دیگر از اولویت ها در سطح شهرستان فومن محسوب می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شهرک های صنعتی شهرستان فومن هیچ اثری از تولید و اشتغال وجود ندارد، خاطرنشان کرد: واحدها تولیدی و صنعتی در حال فعالیت نیز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه به بحران برف در بارش هفته های گذشته در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: به همین منظور و برای جبران خسارت ها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به برخی از بخش ها در استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از تقاطع غیر همسطح پل ورودی شهر و بررسی مسائل و مشکلات این طرح، افزود: مطالعات چهاربانده کردن مسیر فومن به ماسوله با توجه به حوادث رانندگی که طی سال های گذشته در این مسیر اتفاق افتاده آغاز شده و اعتبارات خوبی نیز به این پروژه تخصیص یافته است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پتانسیل های خوب شهر ماکلوان شهرستان فومن در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ها استفاده کرده و بزرگترین بازارچه سنتی و باغ شهر برای این منطقه را طراحی و راه اندازی کنیم.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :