حجت الاسلام كيماسي در همايش احياي امر به معروف و نهي از منكر در فومن؛سپاه و بسیج ستون مستحکمی است که بر طبق فرمایش حضرت آقا هر جا کشور مشکلی مواجه شد آن را به ستون مستحکم سپاه ببندیم/تصاوير

همایش احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیران امر به معروف و نهی از منکر و فرماندهان پایگاه های مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید .

حجه الاسلام کیماسی در ابتدای این همایش با تقدیر از حضور بسیجیان به نقل از مرحوم آیت الله مشکینی گفت : خدواند در آسمان فرشته ها را دارد در زمین بسیجی .

وی در وصف اقتدار بسیج افزود : اوباماو پوتین درباره به سوریه مذاکره نشستند ؛ اوباما تفاهم نامه را امضاء کرد ، پوتین امضاء نکرد و گفت : ابتدا نظر تهران را بدانم بعد … !

حجه الاسلام کیماسی اقتدار امروز را مدیون سپاه و بسیج دانست و تاکید کرد ؛ سپاه و بسیج ستون مستحکمی است که بر طبق فرمایش حضرت آقا هر جا کشور مشکلی مواجه شد آن را به ستون مستحکم سپاه ببندیم .
حجه الاسلام کیماسی افزود : اگر با بصیرت در این راه آمدیم باید تا آخر برویم ؛

وی ادامه داد : مصر هم لحاظ جمعیت و وسعت از کشور برگر و پرجمعیت تر است ؛ اگر تَن مُرسی به بسیجیان ما می خورد یکساله کارش تمام نمی شد که ژنرال آمریکایی جایگزین آن شود .
حجه الاسلام کیماسی ضرب المثل عیسی به دین خود موسی به دین را باطل دانست و اضافه کرد : همه اعمال خیر در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مثل نم دهان است در مقابل آب دریا !

وی افزود : خمس ۱ بار، نماز ۹۹ بار ، امر به معروف و نهی از منکر بیش از ۱۴۰ بار در قرآن آمده است که نشان از مهم بودن این فریضه مهم الهی دارد .
مربی عقیدتی سپاه قدس در ادامه قلب را در ۳ قالب معرفی نمود اول قلب مشغول به دنیا دوم قلب مشغول به آخرت سوم قلب مشغول به مولا ؛

وی ضرب المثلی را نوع سوم بیان کرد و گفت : همه ما باید مطیع رهبری باشیم , آقا گفت : تهاجم فرهنگی ، چشم ، آقا گفت: اقتصاد مقاومتی … آقا گفت امربه معروف و نهی از منکر ما باید در تحقق منویات رهبری بکوشیم و به آن جامه عمل بپوشانیم .
حجه الاسلام کیماسی در ادامه بیان داشت نباید سلیقه را در دین قاطی بکنیم ، این موجب می شود که جوانان ما از آن دور شوند ، ایشان افزود : حدودا ۱۴۸ روز در سال ایام عزاداری مطرح کرده و مراسم می گیرند ، این می شود که ما را به افسردگی متم می کنند .منبع روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :