قائم مقام جبهه پايداري در فومن بيان داشت؛اگر عدالت نباشد پایه و اساس جامعه فرو می‌ریزد /دولتمردان از یک طرف می‌گویند که انتقادپذیر هستند اما به منتقدان خود متحجر لقب می‌دهند 

به گزارش صبح فومن؛ صادق محصولی در یادواره شهدای سردار مسعود قربانی در مسجد بالامحله این شهر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: اگر روزی در جبهه جنگ سخت بودیم امروز در جبهه جنگ نرم هستیم که نه دشمن وجود دارد و نه موج دارد و دشمن زیرکانه عمل می‌کند و حضور داشتن در جبهه‌های جنگ نرم مهم از واجبات محسوب می‌شود.

image

وی گفت: باید بدانیم خداوندی که ما را در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی پیروز کرد امروز در جنگ نرم دشمنان نیز ما را پیروز میدان می‌کند.

وزیر سابق کشور با اشاره به اینکه باید تکلیف را بدانیم و تابع ولی فقیه باشیم، تصریح کرد: توصیه‌ بیشترین وصیت‌نامه‌های شهدا این است که تابع محض ولایت باشیم زیرا عمل به دستور خدا در گرو تبعیت از ولایت فقیه است و هر جا به خدا و ولایت توسل کردیم پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه باید به نکاتی که شهدا گفته‌اند توجه وافر داشته باشیم، بیان کرد: بعضی‌ها خدا را دوپهلو عبادت می‌کنند و عده‌ای نیز در فتنه ۸۸ رفوزه و جزو بدترین شدند.

محصولی ایران را در دانش هسته‌ای جزو کشورهای مهم دانست و گفت: ایران در هر نقطه‌ای اول به خداوند و بعد به افراد انقلابی تکیه کرده و در برخی از فناوری‌ها و دستاوردهای مهمی مانند نانو، هوا فضا، ماهواره، انرژی هسته‌ای و موشکی جزو هفت تا هشت کشور دنیا معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اکنون در دنیا نشانه‌های انقلاب دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: «ما می‌توانیم» شعار شهدا است و ما یعنی با توکل بر خدا می‌توانیم همه چیز داشته باشیم نه «ما» بشری.

قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: تنها مشکلی که داریم این است که به تکلیف عمل نمی‌شود و اگر به تکلیف عمل کنیم تمام مسایل در حوزه‌های مختلف برطرف می‌شود و باید تعهدات خود را بالا ببریم.

وزیر سابق کشور با اشاره به اینکه هیچ ثروتی مانند عقل نیست، گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج داده شود و این نکته بسیار مهم است.

وی برقراری عدالت در جامعه را با اهمیت خواند و متذکر شد: اگر عدالت نباشد پایه و اساس جامعه فرو می‌ریزد و عدالت مهم‌ترین پایه است و هیچ چیزی مانند عدالت موجب آبادانی شهرها نمی‌شود و شهدا به ما گفته‌اند به دستورات خداوند و ولی فقیه عمل کنید و اگر عمل نکنید آسیب می‌بینید.

محصولی با بیان اینکه تمام موارد به فرمایش‌های ولی فقیه خلاصه می‌شود، یادآور شد: هیچ چیزی مانند ولایت مورد تأکید ائمه(ع) قرار داده نشده و ولایت فقیه همان ولایت انبیا است و باید تابع فرمایش‌های ولایت فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سابقه زیادی در خودروسازی داشتیم، ادامه داد: به دلیل اینکه چشم ما به‌دنبال تولیدات کشورهای خارجی بود نتوانستیم در این عرصه گامی برداریم.

قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه در برخی از مواقع در هر جایگاهی به‌جای اینکه به خداوند تکیه کنیم به خود متکی بودیم در آن نقطه با شکست مواجه شدیم، افزود: هر جا که توجه به تکلیف داشتیم پیروز شدیم.

وی، با بیان اینکه دولتمردان ما همه توان خود را برای راضی نگه داشتن دنیای غرب صرف می‌کنند، خاطرنشان کرد: بعد می‌گویند بروید عینک بزنید و عملکرد ما را مشاهده کنید یعنی ما را کور و یا کم‌بینا می‌دانند.

محصولی اضافه کرد: دولتمردان از یک طرف می‌گویند که انتقادپذیر هستند اما به منتقدان خود متحجر لقب می‌دهند و به منتقدان خود برای دیدن عملکردشان عینک پیشنهاد می‌کنند، همه اینها به‌خاطر عمل نکردن به توصیه شهداست.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب، حضرت امام(ره) و رهبری نشانه‌های بارز انقلاب در دنیا مشاهده شده و قدرت ما نیز بالاتر رفته است، خاطرنشان کرد: امروز در دنیا نشانه‌های بارز انقلاب خود را مشاهده می‌کنیم اما هنوز نتوانسته‌ایم مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم.

قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: ولی فقیه‌ بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد داخلی تأکید کرده‌اند و برخی افراد می‌گویند مقاومت در مقابل دشمنان و کدخدا بی‌عقلی است و آن افراد خود دارای عقل نیستند زیرا میوه عقلانیت، پایداری است و کسانی که در این راه استقامت نکردند عاقبت به‌خیر نشدند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد برای تسهیلات دو تا پنج میلیون تومانی اندر خم یک کوچه هستند، متذکر شد: در مقابل برخی افراد با کمک مسؤولان در مملکت حقوق‌ و تسهیلات نجومی دریافت کنند و این عدالت نیست.فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :