وزيرسابق كشور درفومن؛راه شهدا در راه تبعیت محض از ولایت فقیه است/شهید قرباني تا عمق ۲۰۰ کیلومتری خاک عراق عملیات‌های موفق را انجام ميداد.


وزیر سابق کشور در فومن گفت: حادثه پلاسکو نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی در کار بوده و باید به جای سیاست‌کاری مشکلات را ریشه‌یابی کرد.

image

صادق محصولی عصر امروز در حاشیه مراسم یادواره سردار شهید مسعود قربانی مسجد بالامحله فومن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای اخیر آتش‌نشان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در زندگی دنیا و آخرت موفق باشیم باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از راه شهدا بتوانیم مسیر درست را انتخاب کنیم، افزود: مسیر شهدا همان مسیری مورد تأکید امام راحل و رهبری بوده و راه شهدا تبعیت محض از ولایت فقیه است.

وزیر سابق کشور شهید مسعود قربانی را از شهدای شجاع در عملیات‌های منظم و نامنظم جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: این شهید تا عمق ۲۰۰ کیلومتری خاک عراق عملیات‌های موفق را انجام داد.

وی نقش شهید قربانی در عملیات بیت‌المقدس دو را مهم خواند و گفت: شهید قربانی در منطقه بیت‌المقدس دو و شمال غرب کشور در خاک عراق شهید شد و توفیق ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم.

محصولی با بیان اینکه یادواره شهدا برای ما باید از نان شب هم واجب‌تر باشد، خاطرنشان کرد: اگر شهدا را مد نظر قرار دهیم تمام مشکلات فرهنگی و سیاسی برطرف می‌شود و راه شهدا در راه تبعیت محض از ولایت فقیه است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، یادآور شد: این حوادث نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی در کار است و به جای سیاست‌کاری باید مشکلات را ریشه‌یابی کنند.

وزیر سابق کشور با تصریح بر اینکه اگر فرافکنی باشد نتیجه لازم گرفته نمی‌شود، متذکر شد: ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان باید از تکرار چنین حوادث جلوگیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :