مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان برگزار شد


دکتر معتمد در بخشی دیگر از بیانات خود ضمن تشکر از حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان خاطر نشان کرد: گاهی دیدگاه ما با دیدگاه حاج آقا یکی نبود. ما گاهی شیطنت می کردیم ولی ایشان چیزی نمی گفتند.

به گزارش صبح فومن به نقل از خزر؛مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور آیت الله قربانی، حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران کل استان و… برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در این مراسم گفت: خاطره ی خوب شما مردم گیلان، شما پاسداران و بسیجیان انقلاب را هرکجا که باشم همواره همچون صفحات زرین همراهم خواهدبود.

حجت الاسلام دکتر معتمد در فرازی از سخنان خود به نیروهای باصلابت انقلاب در گیلان اشاره کردو خاطرنشان کرد: قدر همدیگر را بدانید. قدر سردار سید علی آقازاده؛ قدر سردارمحمدعلی حق بین فرمانده نبل و الزهرا که گاهی در غرب کشور و گاهی در سوریه و تمام سال را در جبهه ها هست بدانید.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سردار سلیمانی دست کسی را به نمایندگی می بوسد این یعنی اینکه مردم گیلان باید به وجوش افتخارکنند.

وی ضمن تشکر از سردار محمد عبدالله پور گفت: بخشی از زمان مسئولیت بنده به حضور سردار هامون وصل می شد که در رسای سردار هامون محمدی بنده بارها گفته ام «هامون انقلابی». کسی که هم اکنون در سوریه به عنوان مستشار در حال خدمت رسانی می باشد لذا از برادر بسیار ارجمندم هامون انقلابی نیز تشکر می کنم.

دکتر معتمد در بخشی دیگر از بیانات خود ضمن تشکر از حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان خاطر نشان کرد: گاهی دیدگاه ما با دیدگاه حاج آقا یکی نبود. ما گاهی شیطنت می کردیم ولی ایشان چیزی نمی گفتند.

وی در پایان به سخنان رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و خطاب به نیروهای جوان و پاسداران حاضر گفت: دنبال کارهایی که به کرامت پاسداری لطمه می زند نروید. مراقب باشید سپاه را از کار نیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد گفت: آقا می فرماید اخلاص. بی اعتنایی به دنیا و اقدام جهادی را اگر از سپاه بگیرند چیزی از سپاه نمی ماند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین معتمد ضمن تبریک به حجت الاسلام غلامرضا تسخیری؛ از همه همکاران در حوزه نمایندگی و نیروهای انقلابی گیلان حلالیت طلبید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شد و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین معتمد قدردانی به عمل آمد. گفتنی است چندی پیش حجت الاسلام معتمد به عنوان رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) نیروهای مسلح منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :