وقتي بدليل بدهي به سالن ورزشي تيم ليگ برتري مولدينگ فومن از تمرين در آن سالن محروم ميشود/عدم حمايت مسئولين ورزشي!!!

image

به گزارش صبح فومن ؛ تمرین امروز ٢٥ دي ماه تیم فوتسال مولدینگ اين شهر به دلیل بدهي به يكي از سالن هاي ورزشي فومن برگزار نشد.اين درحالی است که طي روزهاي جاري با تيمي از اسالم در فومن بازی خواهد داشت.

قول هايي كه مسوولين دادند اما بي نتيجه ماند!

جواناني كه با شور و اشتياق در حال رقابت با تيم هاي ليگ برتر بزرگسالان استان گيلان هستند تا نام شهر فومن را پرآوازه نمايند، اما ظاهرا مسوولين مربوطه بفكر اين جوانان نبوده و البته در فصل زمستاني قرار داريم ،شايد…

آيا جواب تماشاگران فومني كه با عشق و علاقه به ديدن ديدارهاي اين تيم محبوب شهر خود چه در خانه و چه در بيرون خانه مي آيند و پيگر نتيجه آنها هستند اين است؟؟؟

منتظر جواب مسئولين و اخص مسئولين ورزشي شهرستان هستيم!!!

شايد دلي به حال تيم فوتسال مولدينگ فومن كه در جدول رده بندي ليگ برتر در جايگاه سوم مي باشد بسوزد و اقدامي صورت بگيرد.

لازم بذكر است كه بدليل بدهكاري اين تيم و عدم حمايت و مشكلات مالي ،امروز درب يكي از سالن هاي ورزشي شهر فومن به روي اين تيم بسته شده و طي خبرهاي رسيده عنوان شده تا تسويه حساب صورت نگيرد از تمرين در سالن معذور مي باشند.

image

اين در حالي است كه مدتي پيش طي جلسه اي در فرمانداري فومن با حضور فرماندار شهرستان و رييس اداره ورزش و جوانان و سرپرست اين تيم فومني قرار شد با پيگيري آنها مشكلات سد راه اين تيم فوتسال برداشته شود .

اما امروز شنبه ٢٥ دي ماه با ابراز گله مندي دو تن از مسوولين اين تيم فوتسال و خبر بسته شدن درب سالن به روي اين تيم و تمرين نكردن آنها و با توجه به ديدار روز چهارشنبه هفته جاري خيلي از مردم ورزش دوست شهرستان را ناراحت نمود.

حال از مسئولين اخص نماينده محترم، فرماندار ، رييس اداره ورزش و جوانان و خيرين ورزشدوست اين شهرستان انتظار مي رود در اين برهه و ديدارهاي حساسي كه اين تيم دارد عنايتي به اين تيم فومني داشته باشند و جواب زحمات اين تيم ،كادر فني و مربيان را كه به عشق شهرشان در حال زحمت در مقوله ورزشي هستند را بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :