حجت الاسلام حسن زاده درمراسم ترحيم رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام در فومن؛تالیفات ماندگار آیت الله هاشمی نشان دهنده نبوغ و اندیشه سرشار است


مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: آثار ماندگار آیت‌الله هاشمی نظیر «سرگذشت فلسطین»، «امیرکبیر» و تفسیر راهنمای قرآن بیان‌کننده نبوغ و اندیشه سرشار ایشان است.

image
به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، مدرس حوزه و دانشگاه روز گذشته، ۲۴ دی در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع فومن برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: از نظر آیت‌الله هاشمی انقلاب برای بدست آوردن خانه و ماشین نبوده بلکه انقلاب فرصتی در راستای نزدیکی رابطه با خداوند بوده است.

وی با بیان اینکه سالیان سال است مقام معظم رهبری راهبرد نجات از بن‌بست‌های اقتصادی را اقتصاد مقاومتی بیان می‌کنند، افزود: به شهادت مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی در رسوایی چهره نفاق در دهه نخست انقلاب دارای نقشی مهم و اثرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه خدمت به مردم و امر به معروف از اهداف انقلاب اسلامی، امام و یارانش بوده است، گفت: باید خوبی‌ها، فضیلت‌ها، فرصت‌‌‌ها، روش‌ها و راهکارهای افراد را یادآوری کرد.

مدرس حوزه و دانشگاه به نقش و خدمات آیت‌الله هاشمی در دوران دفاع مقدس، در مجمع تشخیص مصلحت نظام و… اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان با حضور در دوران دفاع مقدس و مجمع تشخیص مصلحت نظام با گنجینه‌ای از تجربیات از روزگاران سخت و شیرین خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نگاه به هدف برای اهل ایمان در اقامه حکومت و اداره جامعه، پرهیز از زشتی‌ها و شناختن مفاسد را از ویژگی‌ها و خصلت مردان خدا دانست و عنوان کرد: آثار ماندگار آیت‌الله هاشمی نظیر «سرگذشت فلسطین»، «امیرکبیر» و تفسیر راهنمای قرآن بیان‌کننده نبوغ و اندیشه سرشار ایشان است.

وی با بیان اینکه رحلت آیت‌الله هاشمی موجب اندون و تاثر فراوان شد، گفت: سردار سلیمانی در پیام خود آورده‌اند که تسلیت حقیقی را باید به مقام معظم رهبری گفت، زیرا حقیقتا بزرگترین مصیبت بر ایشان وارد شده است.

این کارشناس دینی به مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی اشاره و اظهار کرد: حضور پر شور و گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی به پاس تجلیل و قدردانی از زحمات وی بوده است.خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :