- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

فلاح سرمربي شهرداري فومن: تساوی عادلانه بود/کمیته داوران دقت بیشتری در چیدمان داوری کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

فلاح سرمربي شهرداري فومن: تساوی عادلانه بود/کمیته داوران دقت بیشتری در چیدمان داوری کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن معتقد است رقابت در گروه دوم بسیار پیچیده و غیر قابل پیش بینی است.

به گزارش صبح فومن به نقل از دی اسپورت:علی فلاح سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن که تیمش در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد در گفتگو با خبرنگار دی اسپوت و در خصوص بازی تیمش مقابل بادران نوین تهران گفت:بازی خوبی پشت سر گذاشتیم تیم بادران نوین نسبت به نیم فصل اول خیلی قوی تر شده بود که به نظر بدون ارتباط به جذب چند بازیکن توسط این باشگاه نیست.

وی افزود:بازی در نیمه نخست متعادل پیگیری میشد که متاسفانه در این نیمه داور مسابقه یک پنالتی صد در صد ما را نگرفت اما در نیمه دوم مقداری تحت فشار قرار گرفتیم هرچند که در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شدیم اما باز هم خدا را شکر که یک امتیاز را گرفتیم و توانستیم در جدول موقعیت خود را حفظ کنیم هر چند که اگر داور پنالتی نیمه نخست را می گرفت می توانستیم حتی۳امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

فلاح در مورد انتخاب داوران برای بازی ها گفت:من نمیدانم چرا در روزی که ما با یک تیم تهرانی بازی داریم داوری از تهران برای این بازی انتخاب می شود چون قبلا نیز در بازی مقابل شهید کریمی جویبار این اتفاق رخ داده بود، امیدوارم کمیته داوران دقت بیشتری در چیدمان داوری کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

سرمربی شهرداری فومن در مورد وضعیت تیمش و جدول و چگونگی شانس صعود این تیم گفت:با اینکه هم اکنون در مکان دوم جدول قرار داریم اما شرایط بسیار سخت است چرا که تیم ها بسیار بهم نزدیک هستندو با یک باخت یا برد ممکن است یک تیم چند پله در جدول سقوط ویا صعود کند.

فلاح در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت:متاسفانه مشکلات مالی به تیم ضربه می زند چرا که ما هم اکنون با اینکه هزینه آنچنانی نسبت به تیم های دیگر نکرده ایم اما خیلی بهتر نتیجه گرفته ایم و اگر مشکلات مالی حل شود به نفع همه خواهد بود چرا که بازیکنان نیز انگیزه مضاعف پیدا می کنند که باعث می شود راحت تر و با اطمینان خاطر به دور دوم و لیگ یک صعود کنیم.

فلاح درباره ی بازی آینده تیمش مقابل شهرداری ماهشهر گفت:بازی سختی مقابل این تیم داریم اما اگر به دنبال صعود هستیم فقط باید برای ۳امتیاز در این دیدار خانگی به میدان برویم.

وی در پایان اظهار داشت:از مسئولان و نماینده شهر فومن می خواهم که بیشتر از این تیم حمایت کنند چرا که بازیکنان به دلیل مشکلات مالی دچار مشکلات روحی شده اند که انشالله با حمایت به موقع مسئولان این مشکل نیز مرتفع گردد.

شهرداری فومن در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته دوم با۲۶امتیاز در مکان دوم جدول گروه دوم قرار گرفته است و یکی از مدعیان اصلی صعود به دور دوم می باشد.