حجت الاسلام افتخاري در جلسه شوراي اداري شفت با حضور وزير ارتباطات بيان داشت؛همه شهرستان شفت را به محرومیت می شناسند/ حل مشکلات شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهرستان شفت گفت: حل مشکلات شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی است.
به گزارش صبح فومن به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که غروب پنج شنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی سه سال گذشته عملکرد مثبتی داشته است.

image

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهرستان شفت، افزود: حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال های اخیر تلاش ها فراوانی برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف در سطح شهرستان شده است، گفت: همه شهرستان شفت را به محرومیت می شناسند.

وی یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان شهرستان را رفع موانع و مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: باید در همه امور بینش کلام و اعتقاد به توسعه در مسئولان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام افتخاری به حضور خود در کمیسیون عمران مجلس اشاره و تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس یکی از مهم ترین کمیسیون ها در راستای رفع موانع و مشکلات بوده و تلاش می کنم که از حضور در این کمیسیون نهایت استفاده را برای رفع مشکلات شهرستان های شفت و فومن ببرم.

وی شهرستان شفت را شهر گردشگری داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: با گذشت ۳۷ ساله از عمر انقلاب اسلامی شهرستان شفت دارای مشکلاتی فراوانی همانند اینترنت، تلفن و کمبود زیرساخت های مناسب در بخش های مختلف است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح زیرساخت های مخابرات در سطح شهرستان شفت به ویژه روستاها تأکید و خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

گردشگری راحت ترین راهکار رونق اقتصادی و اشتغال زایی

استاندار گیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات مطلوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان، افزود: برخی مشکلات موجود در سطح شهرستان شفت می تواند به دست مسئولان استانی حل و مرتفع شود.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه شفت دارای پتانسیل و ظرفیت فراوانی است، گفت: داشتن طبیعت زیبا، وجود دو مکان زیارتی می تواند به عنوان منبعی برای رشد و توسعه در سال ها آتی محسوب شده و جزء شهرستان های قوی شود.

وی به حضور ۷۰ درصد مردم شهرستان شفت در روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: این نسبت در کل کشور ۱۰ درصد و در سطح استان گیلان ۴۰ درصد است که مسئولان می توانند از آن به عنوان فرصت سرمایه گذاری در سطح روستاها بهره گیری کنند.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر همکاری و تعامل منابع طبیعی و محیط زیست در جهت رفع موانع سرمایه گذاری در سطح روستاها، تصریح کرد: یکی از راهحت ترین راه های توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی توسعه گردشگری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :