روح الله پوراسماعيلي ؛مراسم پاسداشت مردمی حماسه ۹ دی در فومن برگزار مي شود.


دبیر ستاد برگزاری مراسم پاسداشت مردمی حماسه ۹ دی در فومن در هفتم دی ماه جاری خبر داد.
به گزارش صبح فومن ،روح‌الله پوراسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حماسه مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ اظهار کرد: هفتم دی ماه جاری پس از نماز مغرب و عشأ مراسم پاسداشت حماسه «حضور و بصیرت» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.
وی به برگزاری مراسم «پاسداشت حماسه ۹ دی» در شهر رشت اشاره کرد و افزود: ۹ دی ماه جاری پس از نماز مغرب و عشأ مراسم مذکور با سخنرانی سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مهدیه شهر رشت برگزار می‌شود.
این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه برگزاری مراسم مذکور در راستای برنامه‌های سید اسماعیل سیرت‌نیا شهید مدافع حرم گیلان به منظور روشنگری مردم نسبت به فتنه سال ۸۸ برگزار می‌شود، تصریح کرد: در برنامه مهدیه شهر رشت از مجاهدت‌های روشنگرانه شهید سیرت‌نیا تجلیل می‌شود.
پوراسماعیلی به حرکت انقلاب اسلامی در راستای اعتلای کلمه توحید و مبارزه با ظلم اشاره کرد و گفت: فتنه‌انگیزی دشمنان خارجی و وادادگان داخلی علیه انقلاب ادامه دارد.
دبیر ستاد برگزاری مراسم پاسداشت مردمی حماسه ۹ دی در فومن متذکر شد: آنها که با تشبیه واقعیت مهم فتنه به داستان، به منظور کم اهمیت جلوه دادن آن و با جوسازی کاذب دنبال رفع حصر سرانه فتنه برای دستیابی به اهداف منفعت‌طلبانه سیاسی خود هستند پاسخ این اقدام‌ها را با حضور با صلابت و پر شکوه امت حزب‌الله گیلان و اعلام انزجار آنها از اینگونه فتنه‌انگیزی‌ها و رفتارهای منافقانه دریافت می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :