در ابتدا لازم به توضيح ميباشد شما مي توانيد گزارش تصويري را از طريق لينك زير مشاهده نماييد

 

http://sobhefouman.ir/?p=318

 

1

hdr

به گزارش صبح فومن نمایشگاه آثار نقاشی «سینا رمضانی مقدم »، هنرمند جوان گیلانی ، با موضوع نقاشی از چهره های مفاخر گیلانی ، بیست و یکم دی ماه ۱۳۹۳ در محل دانشکده ی هنر دانشگاه گیلان برگزار شد. در این نمایشگاه که با حضور شماری از اعضای هیئت علمی دانشکده ی هنر دانشگاه گیلان و نیز جمعی از دانشجویان این دانشگاه همراه بود ، تابلوهای نقاشی از چهره های نام آوران گیلانی، از جمله : « پروفسور مجید سمیعی » ، «پروفسور فضل الله رضا » ، «مهندس سید عباس موسوی رهپیما»، «هوشنگ ابتهاج، متخلص به ه. الف . سایه »، « زنده یاد فریدون پوررضا»، «زنده یادسیداحمدمیرفخری نژاد متخلص به شیون فومنی» ، «زنده یاد کیومرث صابری فومنی » ( معروف به گل آقا ) و « زنده یاد بهمن محصص » به نمایش در آمد.
بر پا دارنده ی این نمایشگاه ، « سینا رمضانی مقدم »، متولد ۱۳۶۶ در فومن ، و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نقاشی از دانشگاه گیلان است.
این هنرمند خوش ذوق گیلانی، همچنین نقاشی هایی از برخی شخصیت های برجسته ی زاده ی  فومن(همچون شیون فومنی و نیز کیومرث صابری فومنی ، معروف به گل آقا ) را نیز بر دیوار های خیابان امام این شهر ، آفریده و با این ابتکار بر دیوارهای این منطقه از شهر زادگاه خود ، رنگ و لعابی ویژه بخشیده است.
او با این ابتکار تا حدودی توانسته همشهریان اش را با نقاشی پیوند دهد، و تصمیم دارد نقاشی شهری و دیواری را جُزیی از زندگی شهری مردم کرده و در اندیشه ی دگرگونی فضای شهری باشد، تا اندکی شهروندانِ غرق در فعالیت های روزمره و روزانه را به تأمل در محیط پیرامون خود واداشته و میان مردم و هنر، تعامل ایجاد کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :