- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

رضا شمسی پور از فومن در مسابقات بدمینتون استانی رده سنی نونهالان به مقام برتری رسید

رضا شمسی پور از فومن در مسابقات بدمینتون استانی رده سنی نونهالان به مقام برتری رسید

به گزارش صبح فومن؛در این دوره از رقابت ها ، ۵۵ ورزشکار این رشته ورزشی در بخش پسران و از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند .

badmintoon
در پایان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان ، رضا شمسی پور از شهرستان فومن موفق شد برابر حریفان خود به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون گیلان را به خود اختصاص دهد
همچنین فرزام عمادی از تولم شهر در مکان دوم قرار گرفت ، احسان میناوند از آستارا و پویا غم انگیز از لنگرود به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند .
در پایان رقابت های بدمینتون رده سنی نوجوانان نیز ، ابوالفضل ملکی از تولم شهر عنوان نخست را تصاحب کرد ، سعید عاشور نیا از تولم شهر به مقام دوم رسید ، محمدحسین نوروزی از صومعه سرا و محمد فرج نیا از آستارا به طور مشترک سوم شدند .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به طور سازمان یافته و در رده های سنی مختلف ، در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند .ایرنا