رضا شمسی پور از فومن در مسابقات بدمینتون استانی رده سنی نونهالان به مقام برتری رسید

به گزارش صبح فومن؛در این دوره از رقابت ها ، ۵۵ ورزشکار این رشته ورزشی در بخش پسران و از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند .

badmintoon
در پایان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان ، رضا شمسی پور از شهرستان فومن موفق شد برابر حریفان خود به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون گیلان را به خود اختصاص دهد
همچنین فرزام عمادی از تولم شهر در مکان دوم قرار گرفت ، احسان میناوند از آستارا و پویا غم انگیز از لنگرود به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند .
در پایان رقابت های بدمینتون رده سنی نوجوانان نیز ، ابوالفضل ملکی از تولم شهر عنوان نخست را تصاحب کرد ، سعید عاشور نیا از تولم شهر به مقام دوم رسید ، محمدحسین نوروزی از صومعه سرا و محمد فرج نیا از آستارا به طور مشترک سوم شدند .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار به طور سازمان یافته و در رده های سنی مختلف ، در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند .ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :