تجلیل از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن فومن

مراسم اختتامیه و تجلیل از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان فومن عصر امروز (۱۱ آذر) در فرمانداری این شهر برگزار شد.

میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن عصر امروز(۱۱آذر) در جلسه اختتامیه و تجلیل از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در جامعه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی نیازهای نامحدودی داریم.

 

وی با بیان اینکه امکانات برای پاسخگویی به مردم محدود است، افزود: باید برنامه ریزی درست صورت گیرد تا از اعتبارات خود برای پاسخگویی و برنامه‌ریزی بهتر مردم و جامعه استفاده کنیم.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه پایه برنامه‌ریزی در اختیار داشتن اطلاعات لازم در حوزه و بخش‌های مختلف جامعه است، گفت: سرشماری در سطح خرد و کلان نقش تعیین کننده‌ای دارد.

 

مومنی‌زاده با بیان اینکه بخشی از مشکلات سرشماری به اصل و ذات کار بر می‌گردد، تصریح کرد: از همه روسا و نهادهایی که در سرشماری همکاری کردند تشکر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کار در دوبخش اینترنتی و حضوری به خوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: در بخش اینترنتی در وهله اول از دیگر شهرستان‌های استان عقب بودیم اما با تلاش مضاعف توانستیم رتبه خوبی را در سطح استان کسب کنیم.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه در بخش دوم سرشماری با تلاش و پشتکار و تدبیر ماموران سرشماری کارها به خوبی انجام شد، اظهار داشت: این کار جمعی یک سرمایه‌ای برای شهرستان است.

 

مومنی‌زاده با بیان اینکه کل مکان‌های فهرست شده در این سرشماری ۵۴ هزار مکان بود، افزود: از تعداد مذکور ۳۰ هزار خانوار فهرست شدند که از این تعداد ۱۴هزار و ۸۰۰ خانوار مورد مصاحبه قرار گرفتند.

 

وی گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۸۰۰ خانواری که مورد مصاحبه قرار گرفتند، ۴۹ درصد کل خانوارها هستند و ۱۴ هزار کد آماری دریافت شده که ۴۶ درصد جامعه هدف را تشکیل می‌دهند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :