مصاحبه صبح فومن با محمدنوازي بازيكن اسبق تيم ملي و استقلال تهران

اقاي نوازي ضمن عرض سلام در ابتدا با توجه به اينكه در تيم ملي و در تيم هاي ليگ برتري از جمله استقلال تهران بازي نموده ايد از مرحوم منصور پورحيدري پيشكسوت فوتبال ايران مطالبي رابيان نماييد؟

با سلام به شما ومردم عزيز اين منطقه و فوتبالدوستان گرامي،منصور خان پورحيدري از بزرگ هاي استقلال تهران بود و هميشه حتي در مريضي خودش به فكر استقلال بود .
منصور خان هم از نظر مالي و هم معنوي هميشه كمك حال باشگاه استقلال بود و ميشه گفت يكي از ستون هاي اصلي اين تيم بود، واقعا جمله پدر و اسطوره بودن برايش برازنده است و ميشود گفت از اسطوره هاي نابغه و اخلاق مدار فوتبال ايران بود

تيم محبوب استقلال هم ستاره و جام هاي بزرگي را كه بدست آورده در زمان حضور منصور خان بدست آورده و ميتوانم بگويم واقعا جاي ايشان الان تو نيمكت استقلال خالي است و آرزوي مغفرت از خداوند متعال برايشان خواستارم.

ديدار شهرداري فومن با تيم نفت تهران رامشاهده نموديد؟ ارزيابي شما از اين بازي چه بود؟

بله تاحدودي توانستم بازي را ببينم.
در مجموع شهرداري با داشتن بضاعت كم خودش در مقابل تيم نفت خوب بازي كرد و توانست خوب خودش رو نشان دهد،اما بايد بپذيريم تحت تاثير تيم نفت قرار گرفتند وگرنه ميتوانستند با حداقل گل بازي رو واگذار كنند.

شناخت شما نسبت به بازيكنان و فوتبال فومن چقدر است؟

من نسبت به فوتبال فومن شناخت كافي ندارم و از بازيكنان فوتبالي حال حاضر حسن اشجاري و مهرداد زهري را ميشناسم و با مهرداد زهري رفيق هستم و باهم درارتباط هستيم
اما اينرا عرض كنم كه من رفت و آمدم در شهر فومن خيلي زياد است ولي هيچ وقت مسولان شهري و فوتبالي فومن تاحالا نيومدن و از من نخواستند كه به فوتبالشون كمك كنم فقط يكبار به واسته اقا مهراد زهري براي حضور تيم پيشكسوتان استقلال تهران امديم تو ورزشگاه فومن و يك مسابقه دوستانه را شكل داديم .
براي تيم شهرداري فومن آرزوي موفقيت ميكنم ان شاالله بتواند ليگ ١ حضور پيدا كند و چرا كه فومن با پتانسيل هايي كه داره حقشه تا بتونه جاذبه هاي خوب گردشگري خودش را به ايران نشان دهد.

نظرشما در باره رضا احدي فومني چيست؟
اقا رضا كه از فوتبالي هاي باسابقه واخلاقمدار استقلال بود و رابطه بسيار خوبي با ملي پوش فومني شما مهرداد زهري داشت فقط ميتوانم بگويم از خوب هاي با اخلاق استقلال بود

این خبر را به اشتراک بگذارید :