پوراسماعيلي؛مردم حزب‌الله گیلان بیدار هستند و اجازه نمی‌دهد فتنه‌گران در جمهوری اسلامی اقدام به فتنه‌گری کنند

 روح‌الله پوراسماعیلی عصر چهارشنبه در تجمع محکومیت حامیان فتنه در حسینیه شهدای گمنام شهر رشت با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: انتخاب مذکور خلاف نظر بسیاری از نخبگان و شخصیت‌های آمریکایی و اروپایی رقم خورده است.

وی، پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را خلاف نظرسنجی‌ها در این کشور عنوان کرد و افزود: نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره‌های خود واقعیت‌ها و اصل نظام سلطه به رهبری این کشور را آشکار کردند.

*انتخابات آمریکا ماهیت نظام سلطه را مشخص کرد

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انتخابات آمریکا ماهیت اصلی نظام سلطه را مشخص کرده است، تصریح کرد: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا عنوان کرده است؛ دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آبروی دمکراسی را بردند.

پوراسماعیلی به تلاش برخی از افراد در بزک کردن چهره آمریکا در داخل کشور اشاره کرد و گفت: ترامپ با سخنان خود مشکل مذکور را برطرف کرد و اذعان کرده است؛ ۴۴ میلیون نفر گرسنه در آمریکا وجود دارد.

وی با اشاره به کشته شدن سالانه ۳۶ هزار نفر با سلاح گرم در آمریکا، بیان کرد: واقعیت‌های کدخدا و شیطان بزرگ مشخص شده و نظام آمریکا و سرمایه‌داری در حال فروپاشی است.

کارشناس مسائل سیاسی از بدهی ۵۰ هزار میلیارد دلاری کشورها به سازمان تجارت جهانی خبر داد و یادآور شد: ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی مذکور متعلق به کشور آمریکا است.

پوراسماعیلی با بیان اینکه برخی برای ارتباط با آمریکا گذشتن از انقلابی‌گری را در سیاست خارجی کشور دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: در ایران به جای اینکه در مراکز فساد بتن بریزند در مراکز هسته‌ای بتن ریختند و تعداد سانتریفیوژ را از ۱۴ هزار به ۵ هزار و ۶۰ عدد کاهش دادند.

وی، یکی از دلیل‌های اقبال مردم آمریکا به ترامپ را استقلال مالی او خواند و اظهار کرد: مراکز قدرت در آمریکا به گونه‌ای تعریف شده که اجازه هر حرکتی به رئیس جمهور این کشور را نمی‌دهد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به رأی اعتماد سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هر کدام از وزرا به میزانی در فتنه دست داشتند اما در مجلس رأی آوردند و این امر نشان می‌دهد مجلس حساسیتی نسبت به فتنه ندارد.

*اظهارات نماینده مردم رشت در مجلس زیبنده مردم ولایتمدار نبود

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی مجلس نسبت به فتنه یک هشدار است، بیان کرد: اظهارات نماینده مردم رشت در مجلس مایه تاسف است و زیبنده مردم ولایتمدار این خطه نیست.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه فتنه خط قرمز ما است، اشاره کرد و گفت: در عمل باید تبعیت خود نسبت به مقام معظم رهبری را نشان دهیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مهم‌ترین صحنه‌ای که میزان انقلابی‌گری افراد با آن آزموده می‌شود فتنه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ در فتنه بسیاری از خواص مردود شدند.

پوراسماعیلی متذکر شد: در فتنه سال ۸۸ فردی در دانشگاه گیلان برگه‌های امتحانی دانشجویان را جمع کرد و گفت؛ وقت ریختن در خیابان‌ها است اما اکنون مسؤولیتی در استان به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه تا ندای انقلاب وجود دارد فتنه هست، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بر آرمان‌های خود پافشاری کنیم فتنه وجود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی، خواستار عذرخواهی نماینده مردم رشت از محضر مردم، خانواده شهدا و مقام معظم رهبری شد و اظهار کرد: فدایی رهبری با حرف نمی‌شود و باید به آن عمل کرد.

پوراسماعیلی با تأکید براینکه فتنه خط قرمز انقلاب است، یادآور شد: مردم حزب‌الله گیلان بیدار هستند و اجازه نمی‌دهد فتنه‌گران در جمهوری اسلامی اقدام به فتنه‌گری کنند.

وی، روشنگری را تنها راه مقابله با جریان فتنه عنوان کرد و افزود: تمام مردم باید نسبت به سوء استفاده‌ها آگاه شوند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر از مناطق دیگر کشور طومار فتنه را پیچیدند، تصریح کرد: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی باید براساس تفکر مردم جلو برود.

پوراسماعیلی، جانبازی برای انقلاب را به عمل دانست و بیان کرد: ارزش جانبازی به آن است که بر ارزش‌ها پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ با طراحی و برنامه‌ریزی دشمنان انجام شده است، خاطرنشان کرد: دشمن برای فتنه یارگیری و مهره چینی کرد اما ساختار حکومت ما با حکومت‌های دیگر متفاوت است.

کارشناس مسائل سیاسی به وجود ولی فقیه در رأس حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: میزان وابستگی مردم ایران با انقلاب کم نظیر است و فتنه با روشنگری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شد.

پوراسماعیلی بر دقت در دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تاکتیک خود را تغییر داده و اکنون روی مفهوم انقلابی‌گری کار می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال از بین بردن عقبه مقاومت است، اظهار کرد: هدف اصلی استکبار حفظ رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد سپر دفاعی در شمال عراق برای این رژیم ایجاد کند.

کارشناس مسائل سیاسی به وارونه جلوه دادن ارزش‌ها و انقلابی بودن توسط دشمن اشاره کرد و افزود: مردم ما آگاه هستند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند.

پوراسماعیلی بر همنوایی و تداوم اتحاد امت حزب‌الله گیلان تأکید کرد و گفت: نقد با توهین نسبت به افراد متفاوت است زیرا توهین موجب می‌شود فرد خطاکار دنبال ایجاد شبهه باشد و مظلوم‌نمایی کند.هشت دي

این خبر را به اشتراک بگذارید :