گفتگوي اختصاصي صبح فومن با سيدخليل آموزنده عضو شوراي بخش مركزي و عضو شوراي روستاي گوراب پس

گفتگوي پايگاه خبري صبح فومن با سيد خليل آموزنده عضو شوراي بخش مركزي و عضو شوراي اسلامي روستاي گوراب پس از توابع شهرستان فومن را صورت داديم كه مشروح صحبت را در ادامه خواهيد خواند.

سوال با سلام لطفا خودتان را بیشتر معرفی کنید؟

باسلام و عرض احترام اینجانب سیدعلی سید آموزنده که بنام سید خلیل مشهور هستم، افتخار اين را دارم كه از خانواده شهدا بوده، برادر دانشجو ام شهيد ………و داماد خانواده مان شهيد ……..ازشهدا گرانقدر ايران اسلامي هستند که بسان تاج پر افتخاری بر خانواده ما هستند و به آنها افتخار میکنیم.

سوال /چند دوره توانستيد اعتماد مردم را نسبت به خودتان جلب نماييد و از اعضاي شوراي محل باشيد؟

اینجانب چهار دوره متوالی افتخار عضویت در شورای اسلامی مرکز دهستان گوراب پس را دارم،که با رای بالاي مردم عزیز انتخاب شدم، و در دوره چهارم از طرف شوراهای بخش مرکزی به عضویت شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان فومن در آمدم که هم اکنون ادامه دارد.

لازم میدانم بگوئیم در هر چهار دوره شورایی بنده با بیشترین آرا نفر اول شده ام که مردم شریف و ولایتمدار دهستان گوراب پس بنده را مورد لطف خودشان قرار داده اند و بنده هم در جواب محبت اهالی محترم گوراب پس سعی نموده ام در همه جا و در هر کاری کنار مردم باشم تا بتوانم ذره ای از محبت اهالی با صفای گوراب پس را ادا نموده باشم.

سوال /مهمترین وظایفی که در قانون برای یك شورا تعریف شده است چیست؟

مهمترین وظیفه شورا ارتباط نزدیک با مردم و انتقال مطالبات مردم به مسئولین است،که شورا می تواند علاوه برکاهش اختلافات داخلی مردم و در نتیجه کاهش تشکیل پرونده در دادسراو هدایت روستا به سوی توسعه پایدار .

سوال / با توجه به اينكه شما از اعضاي شوراي بخش مركزي هستيد عمده فعالیت های شوراي بخش مركزي را در اين مدت برايمان توضيح دهيد؟

شورای بخش وظایف زیادی به عنوان شورای بالا دستی شوراهای روستایی دارد از جمله نظارت بر عملکرد شوراهای روستایی،رفع اختلاف بین اعضای شوراها، ارایه راهکارها،و رسیدگی به مشکلات شوراها و نیز همکاری با بخشداری در جهت رفع مشکلات روستاهای تابعه.

سوال /حال در بخش روستاي محلتان از كارهاي عمراني،اقتصادي و… كه صورت گرفته برايمان توضيح دهيد چه كارهاي انجام گرفته و چه برنامه هايي در پيش رو داريد؟

دهستان گوراب پس از جمله دهستان های کشور است که نسبت به دهستانهای دیگر یا روستاهای دیگر با پیگیری شورای اسلامی و دهیاری توانسته امکاناتی چون بانک ملی،کمیته امداد ،پاسگاه نیروی انتظامی ،چهار مدرسه ،درمانگاه شبانه روزی ،اداره پست ستاد و حوزه مقاومت بسيج،ماشین حمل زباله بهتر از همه این دهستان تنها دهستان کشور است که اگو فاضلاب دارد،همچنین آب ،برق ،گاز ،تلفن و اینترنت پرسرعت هم دارد

سوال/ رابطه شما با ساير اعضا و همچنين دهيار محلتان چگونه است؟

اینجانب در همه دوره توانسته ام تعامل بسیار خوبی با همکاران و نیز دهیاری در جهت رشد روستایم داشته باشم.

سوال /اقاي آموزنده شما يك فرد كاملا سياسي در شهرستان هستيد و ميتوانيد گفت از افرادهاي سياسي تاثير گذار رابطه شما با نماينده فعلي شهرستان چكونه است/آيا در اين راه با اينكه در طيف شما نيست از او براي اين دوره كمك ميخواهيد ؟

فعالیت ما در همان قبل انتخابات خاتمه می یابد و پس از انتخابات همانطور که قانون مشخص کرده هر فرد که بر کرسی وکالت مجلس می نشیند نماینده همه مردم است و اینجانب نیز از آن مستثنی نیستم،و به عنوان نماینده روستایم وظیفه دارم رابطه نزدیکی با نماینده در جهت کسب مطالبات مردم داشته باشم.

در پایان از شما مدیر محترم خبرگزاري صبح فومن تقدیر و تشکر مي كنم و باز هم جا دارد بگوئیم که هر کاری از دست بنده بر بیاید برای دهستان گوراب پس انجام خواهم داد و از لطف مردم ديارم نسبت به اينجانب سپاسگزارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :