فرماندهی که سرما و گرما را به زانو درآورد

عرفان منصوریان/ به گزارش صبح فومن مدت مدیدی است که متخلفان و مجرمانی که در فومن حضور داشته و افکار شوم را در سر خود می پروراندند، احساس امنیت را از دست داده و خواب پریشان یک فرمانده متعهد و تلاشگر را می بینند.
نیروی انتظامی که یکی از سازمان های انقلابی و برقرار کننده نظم و امنیت است، سختی های زیادی دارد و خدمت در آن تفاوتی بین شب و روز، سرد و گرم و باران و آفتاب نیست.
رییس پلیس فومن، یکی از فرماندهان موفق پلیس شهرستان های استان گیلان است که در برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد و کشف جرایم و… با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان، موفقیت های زیادی را به دست آورده و موجب کسب رضایت مردم فومن و گردشگران شده است.
مردم فومن با کمترین رنج و در کمترین زمان به دیدار این فرمانده می روند و با دردو دل با او می نشینند
سرهنگ علیزاده، بعنوان یک رییس پلیس مردمی، مدیریت میدانی و متکی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در کنار شهروندان حضور دارد.
امروز شهرستان فومن در یک یازی حساس فوتبال، میزبان تیم داماش گیلان بود، سرهنگ علیزاده که رخت پرافتخار پلیس را برتن داشت و شدت باران و حدت سرما جلودار آن نبود، یک تنه موجب حفظ امنیت جای جای ورزشگاه و مهمانان و میزبانان بازی شد که قدردانی هواداران فومنی و مسولان باشگاه را برانگیخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید :