عضو شورای شهر رشت جمع خبرنگاران گفت
علت حضورم در شورا برای انجام کارهای بزرگ بود/مخالف کار فرهنگی نیستم/۹۰ درصد هزینه شهرداری صرف پیاده راه فرهنگی شد در حالی که یک متر از حاشیه های شهر اسفالت نشده
زليخا صفري /به گزارش صبح فومن مجید رجبی ویسرودی در تمام ساعات نشست با خبرنگاران با تاکید براینکه جز واقعیت چیزی نمی گویم و با مستندات و اسناد و مدرک حرف می زنم گفت: از اینکه به عنوان یک فعال بخش خصوصی توانستم برای ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنم راضی هستم.
این عضو شورا که خود را اهل روستای ویسرود شهرستان شفت معرفی و به گذشته خود و اهل روستای ویسرود بودن افتخار می کند گفت: من با سختی و تلاش فراوان درس خواندم و ۷ برادرانم و دو خواهرم هم مدرک لیسانس به بالا هستیم و این حاصل نصیحت پدر بزرگوارم بوده و تاکید ایشان که به پشت میز نشستن فقط برای خودمان فکر نکنیم.
وی از عملکردش در شورا راضی نبوده و افزود: فکر می کردم در شورا می توان کارهای بزرگتری انجام داد.

عضو شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از کسانی که میخواهند در عرصه انتخابات ورود کنند با شعار اشتغال خودشان را معرفی در حالی که بعد از رسیدن به هدفشان همه چیز فراموش می‎شود.
مجید رجبی ویسرودی با بیان اینکه اشتغال زایی بر عهده دولت است، متذکر شد: اما این موضوع عملا انجام نشده و در دولت تدبیر امید روند پروژه های عمرانی کند است.
وی به عملکرد دولت در عرصه های بین المللی اشاره و افزود: دولت در عرصه بین المللی موفق بوده اما در حوزه داخلی نتوانسته رکود و تورم را از بین ببرد و این مردم را در فشار قرار داده است.
وی با تمجید از طرح مسکن مهر دولت احمدی نژاد اظهار کرد: این طرح بسیار خوب بود و اشتغال زیادی ایجاد کرد و بسیاری از افراد ضعیف در جامعه از مسکن برخوردار شدند.
رجبی ویسرودی دولت تدبیر و امید را در اشتغال با عدم موفقیت اعلام نمود و گفت:در دولت تدبیر و امید اشتغال به صفر نزدیک و بسیاری از بنگاهای تولیدی و پروژه عمرانی که از گزینه های اشتغال هست در دولت روحانی کارنامه خوبی ندارد.
رجبی ویسرودی اظهار کرد: بنده با هدف خدمت به مردم به شورا آمدم اما آنچه که انتظار داشتم نبود.
تصور من این بود که کارهای بزرگتری انجام میشود و هر عضو شورا در مقابل خبرنگاران قرار می‎گیرند می گویند بهترین هستیم
اگر این طور است چرا همیشه باهم دعوا داریم؟!
عضو شورای شهر رشت متذکر شد: از دیگر وظایفی که شورا دارد نظارت بر کارهای شهرداری است که متاسفانه این کار هم به درستی انجام نشده است و ما نتوانستیم قدرتی بر کار شهردار نظارت کنیم.
رجبی ویسرودی گفت: خیلی‌ها از بیت المال برای انتخابات استفاده می کنند اما این کارها عوام فریبی است.
وی با اشاره به پتانسیل بالای رشت برای گردشگری اظهار کرد: اما هنوز یک هتل ۵۰۰ نفره نداریم و ترافیک چند هزار متری سبب فرار مسافرین می‎شود.
وی افزود: پیاده راه فرهنگی ،جشنواره غذا،جشنواره جوکول ، جشنوارهای دیگر که به تکرار با حضور برخی افراد و بازیگران در رشت برگزار می شود برای جذب گردشگر است ولی این کافی نیست.

درگیری های قومیتی معنا ندارد
عضو شورای شهر رشت با اشاره به مباحث قومیتی مطرح شده اظهار کرد: امروز در دهکده جهانی هستیم و درگیری های قومیتی معنا ندارد.
در رشت در مناطق مختلف آن از همه قومیت ها شهروندان داریم تالش، آذری، گلیک، رودباری سالیان سال در رشت زندگی کرده اند و شهروندی رشت محسوب می‎شود و گاها احساس تکلیف میکند تا که برای شهری که در آن زندگی میکنند کاری انجام دهند و این هیچ ربطی به قومیت فرد ندارد.
رجبی ویسرودی با اشاره به انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتم که عدم انسجام و همبستگی قومیتی سبب شد که اقایان عظمتی و آقازاده رای نیاورند وگرنه بی احترامی به آقای حسنی یا اصلاح طلبان نکردم.
بودجه سراوان صرف پیاده راه رشت شد/ شورا هم برای سراوان کاری انجام نداد
وی افزود: در سال اول شورا جهت بهسازی سراوان بودجه تخصیص داده شده بود که این بودجه ۶میلیاردی صرف پیاده راه فرهنگی شد.
من با پروژه فرهنگی مخالف نیستم اما کدام پروژه برای رشت ضرورت داشت؟! لندفیل سراوان یا پیاده راه فرهنگی ؟!
این عضو شورا متذکر شد: شورا هم میتوانست از ماده ۱۶و ۱۷ که کمک مالی به شهروندان است برای لندفیل سراوان کاری انجام دهد.
وی افزود: اما ۹۰ درصد بودجه در بافت مرکزی هزینه شده است اما حاشیه های شهر حتی یک متر هم آسفالت نشده است.
بنده به اصول معتقدم و می گویم که همه چیز بر اصول باشد.
مجید ویسرودی اعلام کردم تا الان هیچ تصمیمی ندارم برای حضور در انتخابات نگرفته ام اما حتما حرفی برای گفتن دارم و لیستی نیز ارایه خواهم دادم.
وی با اشاره به اینکه من کمتر با رسانه و خبرنگار ارتباط برقرار می کنم گفت:متاسفانه به خبرنگاران خلاف واقعه زیاد گفته می شود و من برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد کمتر با خبرنگار در ارتباط هستم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :