نقش روابط عمومی ها در تولید سرمایه های اجتماعی پررنگ شود.

سرپرست اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: روابط عمومی هانقش مهمی در توسعه اجتماعی دارند و این نقش باید در تولید سرمایه های اجتماعی پررنگ شود.
یونس رنجکش در نخستین همایش نقش روابط عمومی در توسعه اجتماعی در استان گیلان افزود: تولید سرمایه های اجتماعی مستلزم آموزش است و روابط عمومی ها به عنوان یک رسانه سازمانی نقش مهمی در این آموزش دارند .
وی اضافه کرد : با تغییر رویکردی که از دو دهه پیش تاکنون نسبت به نقش روابط عمومی ها  سازمان ها در کشور ایجاد شده است باید بتوانیم از این فرصت در راستای بهره مندی بیشتر از ظرفیت روابط عمومی ها استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها با داشتن وظایف چون آموزش، هدایت و رهبری مجموعه سازمان خود می توانند در توسعه اجتماعی نقش خوبی ایفا کنند به شرط آنکه در فرایند خود از افراد خلاق ، نوآور و با شایستگی های لازم بهره مند
شوند.
 به گفته رنجکش ، سازمان ها با برخورداری  از روابط عمومی های کار آمد می توانند کار آمدی خود را بیشتر کنند زیرا این بخش از سازمان ها به دلیل  قرار گرفتن در سطح بالای مشورتی مدیر دستگاه می توانند در سیستم خود تحول آفرین باشند.وی یاد آور شد: یکی از وظایف روابط عمومی ها شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم و مشاوره برای اجرای سیستم تولید رضایتمندی در مجموعه است و بر این اساس با  تولید رضایتمندی ها اعتماد عمومی نیز به مجموعه افزایش می یابد. همایش نقش روابط عمومی ها در توسعه اجتماعی از سوی سازمان مردم نهاد انجمن روابط عمومی استان گیلان و با همکاری اداره کل امور اجتماعی ، فرهنگی و روابط عمومی استانداری گیلان و باحضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان
گیلان برگزار شد.
در این همایش یک روزه دکتر حسین امامی از اساتید دانشگاه  و نائب رئیس انجمن تخصصی روابط عمومی ایران به برگزاری کارگاه آموزشی کارکرد نوین در روابط عمومی پرداخت./ابراهیم فلاح

این خبر را به اشتراک بگذارید :