انتقاد نماينده مردم فومن و شفت از وضعيت فرهنگي استان گيلان

به گزارش صبح فومن؛ حجت‌الاسلام مهدی افتخاری در دیدار با آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای معماری اسلامی در شهرها را در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

وی به وضعیت معماری ساختمان‌های مجاور میدان مصلای رشت اشاره کرد و افزود: معماری ساختمان‌های مذکور سنخیتی با معماری اسلامی ندارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان دارای جایگاه بسیار رفیعی در تربیت عالمان دینی است، تصریح کرد: مردم گیلان را ولایتمدار و عاطفی می‌دانیم.

image

افتخاری با انتقاد از وضعیت فرهنگی گیلان، بیان کرد: تمام نقاط استان در مقوله فرهنگی با مشکل مواجه است.

وی، خواستار افزایش سفر نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: امر مذکور در ترویج فرهنگ ولایتمداری تاثیرگذار است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیکاری نسل جوان را معضل بسیار مهم در گیلان عنوان کرد و گفت: سال‌های گذشته صنایع را به عمد در استان تعطیل کردند.

افتخاری خاطرنشان کرد: تمام گروه‌های سیاسی وفادار با نظام و ولایت فقیه هستند.

وی به ۹ سال زمان باقی‌مانده برای رسیدن به افق ۱۴۰۴ اشاره کرد و یادآور شد: رسیدن به اهداف افق چشم‌انداز نیازمند تلاش تمام مسؤولان است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: نگران هستیم عواهای زرگری سیاسی ما را از رسیدن به اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ دور کند.فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید :